بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

فرشته مقامی
موضوعاتی که در ادامه میخوانید :

در این لیست به معرفی بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران می پردازیم. درمان لک صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع لک، شدت لک و علت ایجاد لک. اگر به دنبال اطلاعات مراکز و پزشکان متخصص درمان لک صورت هستید، جدول زیر را ببینید.

بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 دکتر پریوش سپهری تهران ، نارمک، پایین تر از هفت حوض، پشت داروخانه آیت، ساختمان لادن، طبقه سوم 02177941168
2 دکتر محمدحسین باقری کاشانی تهران، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین عادل و زرین، ساختمان مهدیس، طبقه 1، واحد 1 02177735145
3 دکتر علیرضا تقی زاده تهران، خیابان پیروزی، ایستگاه چهارصد دستگاه، ابتدای خیابان پیچک، پلاک 6، طبقه اول 02133257983
4 دکتر سیمین صرافی تهران، نارمک، خیابان آیت، بالاتر از میدان هفت حوض، نبش خیابان مهرانپور غربی، پلاک 588، طبقه سوم، واحد 17 02177274897

نوبت دهی اینترنتی از دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر درمان لک صورت در شرق تهران لازم است به پروفایل پزشک مورد نظر خود مراجعه نموده و در بخش دریافت نوبت، پس از انتخاب ساعت و روز مورد نظر خود، فرم نوبت دهی اینترنتی را نیز پر نمایید. پس از فشردن دکمه ثبت، پیامک نوبت خود را دریافت خواهید کرد.

بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

همچنین برای مشاهده بهترین مرکز فیلر خط خنده در شرق تهران می توانید به لینک درج شده مراجعه نمایید

دریافت مشاوره آنلاین از مرکز درمان لک پوستی شرق تهران

از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، دریافت مشاوره آنلاین از مرکز درمان لک پوستی شرق تهران اقدام کنید. در برخی موارد، ممکن است مشاور برای معاینه اولیه، از شما بخواهد که حضوری به مرکز مراجعه کنید. در این صورت، می توانید از طریق تماس تلفنی با مرکز، نوبت حضوری خود را رزرو کنید. برای مشاوره آنلاین به پروفایل پزشکان نام برده شده در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش مشاوره آنلاین شماره خود را وارد نمایید و مشاوره دریافت نمایید.

بهترین دکتر درمان لک صورت در شرق تهران

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه