بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران

فرشته مقامی
تزریق فیلر یک روش غیرجراحی برای اصلاح و صاف کردن خطوط خنده در صورت است. با پیشرفت علم زیبایی‌شناسی، فیلرها به عنوان یک ابزار مؤثر جهت حل مشکلات ظاهری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین دکتر زاویه سازی صورت در شرق تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر شیرین راحمی تهران، فلکه سوم تهرانپارس (ضلع شمالی)، جنب داروخانه لقمان، مجتمع پزشکان پارسیان 02177868705
2 دکتر عباسی تهران، بین فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، بین 214 شرقی و 216 شرقی، پلاک 445 02177065722
3 مرکز پوست و لیزر ماهان تهران، میدان هفت حوض، پایین تر از مرکز خرید سون سنتر، جنب فروشگاه نیکتا، پلاک ۵۳۰، طبقه اول 02177972900
4 مرکز پوست و مو و زیبایی دالیا تهران، هفت حوض، بزرگراه شهید سلیمانی، دکتر آیت شمالی، جانبازان غربی (گلبرگ غربی)، شهید روح الله کمیجانی 09369329072
5 مرکز زیبایی بوژان تهران، نارمک، چهارراه تلفن خانه، ۴۶متری ثانی، نرسیده به بیمارستان انصاری، کوچه برادران صادقی، پلاک ۲، واحد۱۱، طبقه ۳ 09035806014
6 مطب زیبایی دکتر سیدزاده تهران، تهرانپارس غربی، بلوار خوشوقت 02177066456

بهترین دکتر تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران

مشاهده نمونه کارهای تزریق فیلر در خط خنده پزشکان می‌تواند تأثیر قابل توجهی در انتخاب این تکنیک داشته باشد. با دیدن نتایج واقعی از کارهای قبلی، بیماران قادر خواهند بود تاثیر و تغییرات قابل مشاهده را بر روی صورت و خطوط خنده خود بسنجند. این نوع شواهد قادر به ایجاد اعتماد بیشتر نسبت به فرایند تزریق فیلر و همچنین پزشکی که این روش را انجام می‌دهد می‌باشند. از طریق مشاهده نمونه‌کارها در پروفایل هر یک مراکز نام برده شده در لیست فوق، شما می‌توانید پیش از هر تصمیم گیری، به طور دقیق‌تری با نحوه عملکرد و نتایج قابل انتظار پزشک آشنا شوید.

برای انجام دیگر خدمات زیبایی میتوانید به لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید و پزشکان معتبر را شناسایی نمایید.

بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران

اخذ نوبت آنلاین از دکتر رفع خط خنده در شرق تهران

شما میتوانید با کلیک بر روی نام هر یک پزشکان معتبر رفع خط خنده در شرق تهران نام برده شده در لیست فوق، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و در بخش دریافت نوبت، وقت قبلی را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز تزریق فیلر خط خنده در شرق تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران