بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان

بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان تهران را به شما معرفی کند.

با توجه به درمان ها و تکنیک های جدید درمانی میتوانید جای زخم و اسکار های خود را درمان کنید. ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2دکتر نادیا درویشی زادهتهران، ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، ساختمان پزشکان سبز، طبقه 3، پلاک 96402144244641
02144243877

بهترین متخصص درمان اسکار در ستارخان کیست؟

پزشک متخصص خوب درمان اسکار با آگاهی کامل از انواع اسکار و جراحات پوستی، بهترین درمان را انتخاب می کند. میتوانید با کمک پروفایل دکتر در وب سایت کلینیک زیبایی، نمونه کارهای واقعی پزشک را دیده و با نتایج واقعی تصمیم به انتخاب بگیرید. میتوانید برای درمان جای اسکار به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان مراجعه کنید.

بهترین متخصص درمان اسکار در ستارخان تهران کیست؟

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در ستارخان

با کمک وب سایت کلینیک زیبایی، تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک انتخابی خود در ستارخان تهران نوبت اینترنتی دریافت کرده و از نمونه کارهای پزشک دیدن فرمایید. امروزه نوبت گرفتن به صورت آنلاین بسیار پر طرف است و بهترین راه برای اخذ نوبت می باشد.

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در ستارخان تهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه