بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان تهران را در وب سایت کلینیک زیبایی بیابید. برای مشاهده آدرس و شماره تماس مراکز، به لیست کامل زیر مراجعه فرمایید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325

هزینه میکرونیدلینگ در ستارخان

برای اطلاع از هزینه های مربوط به میکرونیدلینگ در ستارخان تهران لازم است که با عوامل موثر در برآورد هزینه های این درمان آشنا شوید. تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل و دستمزد دکتر و دیگر عوامل از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت برای هر شخص است. پس برای اطلاع از قیمت های دقیق از پزشک انتخابی خود در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید و مراجعه کنید.

هزینه میکرونیدلینگ در ستارخان

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در ستارخان

دریافت نوبت به صورت اینترنتی از جمله خدمات وب سایت کلینیک زیبایی است که بسیار پر طرفدار است. با کلیک بر روی نام پزشک به بخش پروفایل اختصاصی او هدایت می شوید و پس از اطلاع از روزها و ساعت های قابل رزرو برای آن پزشک، نوبت خود را دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در ستارخان

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در ستارخان

برای آگاهی از خوب بودن دکتر میکرونیدلینگ راه های زیادی وجود دارد. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مراجعه به پروفایل اختصاصی پزشک، نمونه کارهای قبل و بعد پزشک در زمینه این درمان را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتری او را انتخاب کنید. تمامی پزشکان در جدول فوق دارای تخصص لازم در زمینه بیماری های پوستی می باشند. برای از بین بردن اسکار از طریق میکرونیدلینگ نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در ستارخان  مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه