کاشت مژه گربه ای

کاشت و اکستنشن مژه گربه ای چیست؛ بررسی مدل های کاشت مژه گربه ای

. زمانی

کاشت مژه گربه ای از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین روش های آرایشی است که این امکان را برای خانم ها این فراهم می کند تا بدون نیاز به اینکه هر روز آرایش کنند، مژه هایی بلند، پرپشت و خوش فرم داشته باشند. اکستنشن مژه انواع و مدل های گوناگونی دارد که که یکی از پرطرفدارترین آنها، اکستنشن گربه ای است. در ادامه به مژه مدل گربه ای بیشتر خواهیم پرداخت.

اکستنشن مژه گربه ای چیست؟

اکستنشن مژه گربه ای مدلی است که در آن تارهای مصنوعی مژه از گوشه داخلی چشم به صورت کوتاه شروع می شوند و هر چه به سمت گوشه بیرونی چشم نزدیکتر شوند، به تدریج بلندتر می شوند. این مدل اکستنشن باعث می شود تا چشم ها کشیده تر و جذاب تر به نظر برسند به همین دلیل مدل گربه ای نام دارد.

اکستنشن مژه گربه ای برای چه چشم هایی مناسب است؟

مدل کاشت مژه گربه ای برای انواع فرم چشم ها مناسب است، اما به ویژه برای چشم های گرد و ریز بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسد. این مدل اکستنشن باعث می شود تا چشم ها کشیده تر و درشت تر به نظر برسند.

انواع کاشت مژه گربه ای و عروسکی

کاشت مژه گربه ای سه تکنیک اصلی دارد. از جمله این تکنیک ها می توان به کلاسیک، والیوم و هیبریدی اشاره کرد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

  • کاشت مژه کلاسیک گربه ای یکی از ساده ترین و رایج ترین انواع اکستنشن گربه ای مژه است. روش این نوع، استفاده از تارهای مصنوعی مژه با یک قطر واحد می باشد.
  • کاشت مژه مگا والیوم گربه ای حجم بیشتری نسبت به اکستنشن گربه ای کلاسیک دارد. روش این تکنیک، به این صورت است که از تارهای مصنوعی مژه با قطر های مختلف استفاده می کند تا حجم و پرپشتی بیشتر مژه ها بیشتر شود و در نتیجه جلوه بیشتری داشته باشد.
  • کاشت مژه هیدن گربه ای، با هدف ترکیب اکستنشن گربه ای کلاسیک و والیوم روی کار آمده است. در این تکنیک، از تارهای مصنوعی مژه با قطرهای مختلف در قسمت های گوناگون چشم استفاده می شود.
  • کاشت مژه اسپایکی گربه ای، به گونه ای است که تارهای مصنوعی به شکل اسپایکی (مجموعه ای از چند مژه به هم چسبیده) به مژه های اصلی شما چسبیده میشوند. این نوع کاشت باعث می شود تا مژه ها حالتی تیز و کشیده تر داشته باشند.

انواع کاشت مژه گربه ای و عروسکی

اگر به دنبال مژه مدل گربه ای هستید، به سالن کاشت و اکستنشن مژه در تهران مراجعه نمایید.

مراحل انجام اکستنشن مژه گربه ای

روش اکستنشن مژه گربه ای نچرال معمولاً بین 2 تا 3 ساعت زمان می برد. در این مدت، متخصص زیبایی با استفاده از چسب مخصوص، تارهای مصنوعی مژه را به مژه های طبیعی شما می چسباند.

مراحل انجام کاشت مژه گربه ای به این صورت است:

  1. ابتدا، متخصص زیبایی باید مژه های شما را با یک پاک کننده مخصوص تمیز کند تا چربی و آلودگی ها از روی آنها پاک شوند.
  2. سپس، مژه های شما را شانه می کند تا یکدست و مرتب شوند.
  3. در مرحله بعد، تکنسین با استفاده از یک پرایمر، مژه های شما را آماده چسباندن می کند.
  4. در  آخرین مرحله تکنسین تارهای مصنوعی مژه را با استفاده از چسب مخصوص، به مژه های طبیعی شما می چسباند.

مراقبت از کاشت مژه گربه ای

در صورتی که میخواهید اکستنشن مژه گربه ای شما برای مدت طولانی ماندگاری داشته باشد، باید نکات زیر را رعایت کنید:

  • در 24 ساعت اول پس از انجام اکستنشن، از تماس مژه ها با آب حتما خودداری کنید.
  • چشم خود را ماساژ ندهید و چرب مژه های خود را چرب نکنید.
  • از ریمل و محصولات آرایشی دیگری که حاوی روغن هستند، استفاده نکنید.
  • توجه داشته باشید که هنگام خواب، از بالشتی استفاده کنید که مژه های شما را اذیت نکند.

ماندگاری اکستنشن مژه گربه ای به عوامل مختلفی مانند کیفیت چسب، مراقبت از مژه ها و میزان رشد مژه های طبیعی شما بستگی دارد. اما به طور کلی، اکستنشن گربه ای مژه بین 2 تا 4 هفته دوام خواهد داشت و البته به مراقبت شما نیز بستگی دارد.

مراقبت از کاشت مژه گربه ای

 کاشت مژه چه عوارضی خواهد داشت؟

مژه مدل گربه ای معمولاً عوارض خاصی ندارد، اما در برخی موارد ممکن است باعث ایجاد دردسر هایی شود. از جمله عوارض کاشت مو می توان به ریزش مژه های طبیعی، حساسیت و التهاب پلک اشاره کرد. در صورتی که موادی مانند چسب حساسیت دارید، از کاشت مژه دوری کنید.

جمع بندی

 اکستنشن مژه گربه ای یکی از روش های زیبایی پرطرفدار برای زیبایی مژه است که باعث می شود تا چشم ها کشیده تر و جذاب تر به نظر برسند. این مدل اکستنشن برای انواع فرم چشم ها مناسب است، اما به طور ویژه برای چشم های گرد و ریز کاربرد دارد و فوق العاده بر جلوه چشم تاثیر گذار است.

نظر کاربران