کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست ، انواع کاشت مژه مگاوالیوم

کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست؛ انواع کاشت مژه مگاوالیوم

فرشته مقامی

کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست ، انواع کاشت مژه مگاوالیوم

آیا تا به حال در مورد مژه های مگا والیوم شنیده اید؟ این مژه ها اغلب برای ایجاد مژه های فوق العاده دراماتیک برای کسانی که عاشق مژه های فوق العاده بلند هستند استفاده می شود. کاشت مگا والیوم طرفداران مژه های بسیار نازکی هستند که بر روی مژه های طبیعی اعمال می شوند تا حالتی فوق العاده پر اما سبک داشته باشند. مگا والیوم  گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال آرایش بیشتر هستند .کاشت مژه مگاه والیوم به صورت مدل های متقاوتی از جمله مژه مگا والیوم عروسکی و کاشت مژه مگا والیوم گربه ای انجام می شود.

اکستنشن مژه مگا والیوم چیست

مژه مگا والیوم فوق العاده پر و کرکی است و در عین حال بر روی مژه های طبیعی بسیار سبک است. هنگامی که برای قرار ملاقات در مرکز اکستنشن مژه در شیراز حضور پیدا می کنید، یک مشاوره کامل انجام می شود تا دقیقاً نوع استایل مورد نظر شما را مشخص شود. این مشاوره شامل طول و شکل کاشت مگا والیوم است. اکستنشن مژه برای هر مشتری کاملاً قابل تنظیم است.

کاشت مژه مگا والیوم چقدر دوام دارد؟

کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست ، انواع کاشت مژه مگاوالیوم

کاشت مگا والیوم معمولاً 2 تا 3 هفته قبل از نیاز به پر کردن دوام دارند. با توجه به تراکم اکستنشن مگا والیوم ، اکثر مشتریان می توانند 3 هفته بین پر کردن مژه ها فاصله داشته باشند، اما این بستگی به چرخه رشد مژه شما دارد .

آیا کاشت مژه مگا والیوم بی خطر هستند؟

درست مانند هر کاشت مژه دیگری، کاشت مژه تا زمانی که به درستی استفاده شوند، بی خطر هستند و استفاده می شوند. هنگامی که از اکستنشن مژه مناسب (نوع، ضخامت و طول مناسب) و نوع/مقدار چسب استفاده می‌شود، با قرارگیری و جداسازی مناسب، مژه‌های حجم‌دهنده بزرگ مانند سایر اکستنشن‌های مژه ایمن هستند.

جداسازی مناسب کلید است

اول و مهمتر از همه، ایزوله مناسب برای مژه های والیوم بسیار ضروری است. این بخشی غیرقابل مذاکره از هر مجموعه ای از اکستنشن مژه است. اگر مژه ها به خوبی ایزوله نشوند، اکستنشن و مژه های طبیعی همه به هم می چسبند. این کار باعث ایجاد درد برای مشتری مژه شما می شود و همچنین مژه های طبیعی آنها را از بین می برد.

برای دریافت بهترین نتیجه به مرکز مژه مگا والیوم شیراز مراجعه نمایید.

چسب مناسب را انتخاب کنید

همچنین برای یک ست مناسب مژه (کلاسیک، حجم دهنده سنتی یا مگا حجم)، باید از مقدار مناسب چسب مژه استفاده کنید. چسب مژه باعث افزایش وزن می شود، بنابراین اگر بیش از حد از آن استفاده کنید نه تنها اکستنشن و مژه های طبیعی همگی به هم می چسبند، بلکه اضافه وزن نیز خواهید داشت. وزن اضافی می تواند باعث شکستگی طبیعی مژه و احتباس ضعیف شود.

جذابیت مژه های حجم دهنده را پیدا کنید:

کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست ، انواع کاشت مژه مگاوالیوم

مژه مگا والیوم یک بهبود خیره کننده در حوزه اکستنشن مژه هستند که به دلیل جذابیت حجیم و چشمگیر خود مشهور هستند. این تکنیک شامل اعمال اکستنشن های بسیار ظریف در دسته های فن مانند بر روی یک مژه طبیعی است که ظاهری مسحورکننده و پرتر ایجاد می کند. این فرآیند دقیق منجر به یک مجموعه حجمی فوق‌العاده با شکوه مگا می‌شود که چشمان شما را بالا می‌برد و زرق و برق و جذابیت را به شما می‌دهد.

چیزی که مژه مگا والیوم را متمایز می کند، توانایی قابل توجه آنها برای رسیدن به حداکثر پری بدون به خطر انداختن سلامت مژه های طبیعی شماست. این مژه ها که از مواد مصنوعی فوق سبک ساخته شده اند، با ظرافت و با استفاده از دقت متخصص، چسبانده می شوند و پوشیدن راحت را تضمین می کنند و در عین حال جلوه ای خیره کننده و حجیم را ارائه می دهند. اگر در مورد مدل کاشت مگا والیوم عروسکی و کاشت مژه گربه ای نگران هستید، می توانید قبل از اکستنشن مژه مشاوره بگیرید.

چه زمانی مژه مگا والیوم را انتخاب کنید

کاشت و اکستنشن مژه مگا والیوم چیست ، انواع کاشت مژه مگاوالیوم

ما کاملاً درک می کنیم که انتخاب بهترین اکستنشن مژه برای ظاهر دلخواه شما چقدر می تواند دشوار باشد! تصمیم‌گیری بین مژه‌های والیوم و مژه‌های کلاسیک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین اجازه دهید آن را کمی ساده‌تر کنیم.

کاشت مگاه والیوم انتخابی ایده آل برای کسانی است که بدون نیاز به ریمل اضافی حداکثر حجم را می خواهند! این مدل مژه ظاهر مژه های شما را تقویت می کند تا ظاهری فوق العاده دراماتیک ایجاد کند.

قیمت کاشت مگا والیوم

مژه مگا والیوم بسته به منطقه جغرافیا و مرکز و اپراتوری که شما برای کاشت مژه انتخاب می کنید بسیار متفاوت است . در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که در اولین قدم با تحقیقات کافی بهترین مرکز دارای مجوز را برای کاشت انتخاب کنید در قدم دوم با مرکز تماس گرفته و در مورد قیمت مژه مگا والیوم کسب اطلاع کنید در این صورت با خیال آسوده می توانید کاشت مژه خود را انجام دهید.

نظر کاربران