فرق مژه کلاسیک و اسپایکی

فرق مژه کلاسیک و اسپایکی چیست؟

. زمانی

انواع مختلفی از کاشت مژه موقت وجود دارد که دارای ضخامت، فر و طول های مختلف هستند، اینکه کدام نوع را انتخاب کنید، دشوار است. در این مقاله به بررسی انواع کاشت مژه و فرق مژه کلاسیک و اسپایکی پرداخته ایم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن ، مژه‌ های مصنوعی هستند که به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که با استفاده از چسب مستقیماً به مژه‌ های طبیعی اضافه می‌شوند. معمولا یک اکستنشن مژه به یک مژه طبیعی اضافه می گردد. هر اکستنشن مژه به گونه ای طراحی شده است که شبیه موهای طبیعی مژه باشد که از پایه تا نوک باریک می شود. آنها مانند مژه های طبیعی فر دارند و از نظر وزن نیز مشابه هستند (بسته به ضخامت و طول). هدف از اکستنشن تک مژه افزایش طول مژه طبیعی و در عین حال افزایش منحنی و ضخامت مژه است.

اکستنشن های مژه انفرادی Nouveau Lashes از ترکیبی از مواد مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شده اند. این کار مژه ها را به زیبایی براق می کند و فرهایی را ایجاد می کند که ماندگار شود. 

چه نکاتی را در کاشت مژه باید در نظر گرفت؟

اکستنشن مژه ها از نظر طول، ضخامت و فر متفاوت است. وقتی نوبت به انتخاب بهترین نوع اکستنشن مژه برای چشمان شما می رسد، آرایشگر شما با پیروی از دستورالعمل های Weight for Weight برای ایجاد ظاهری متناسب و متقارن باید مراقب باشد.

فرق مژه کلاسیک و اسپایکی

طول مژه

طول اکستنشن مژه مورد استفاده به طول مژه های طبیعی و ظاهری که می خواهید به دست آورید بستگی دارد. انواع طول مژه ها در طوب چشم برای تقویت الگوی رشد طبیعی مژه ها، ایجاد تقارن در هر دو چشم و برای صاف کردن شکل طبیعی چشم استفاده می شود.

ضخامت مژه

در اکستنشن مژه کلاسیک ضخامت اکستنشن مژه با ضخامت مژه طبیعی مطابقت دارد. در طول درمان حجم دهنده مژه، می توان از چندین مژه ظریف برای ایجاد ظاهری پرتر استفاده کرد، اما برای حفظ سلامت مژه ها، این مژه ها نباید از وزن کل مژه طبیعی بیشتر باشند.

فر مژه

فر به نوع حالتی که اکستنشن مژه دارد اشاره دارد. هرچه فر بزرگتر باشد، ظاهر شما دلنشین تر است!

 

  • J Curl یک فر طبیعی است که بسیار شبیه فرهای متوسط موجود در مژه های طبیعی است. برای کسانی که مژه های رو به پایین دارند مناسب نیست.

 

  • B Curl در پایه خود نسبتاً صاف با نوک خمیده است. برای برای ظاهر طبیعی تر مناسب می باشد.

 

  • C Curls جلوه ای شبیه به پر کردن مژه دارد و ظاهری باز و چشمگیرتر ایجاد می کند.

 

  • فرهای D ظاهر بسیار دراماتیکی خواهند داشت. این یک فر کننده عالی برای اکستنشن مژه برای گوشه های بیرونی چشم است تا چشم کشیده تر شود. اگر پلک های سنگین دارید مناسب نیست.

 

  • L+ Curl در پایه بسیار صاف است که به طور ناگهانی منحنی می شود. اگر مژه های طبیعی بسیار صاف یا پلک های سنگین دارید، می توان از آن برای دستیابی به یک حالت برجسته استفاده کرد.

فرق مژه کلاسیک و اسپایکی

انواع مژه

مژه کلاسیک

مژه های کلاسیک رایج ترین نوع اکستنشن مژه هستند. زمانی که شروع به یادگیری کاشت مژه می کنید، ابتدا نحوه استفاده از این مژه ها را یاد خواهید گرفت. آنها معمولاً با استفاده از تکنیک 1:1 (یک اکستنشن روی یک مژه طبیعی) اعمال می شوند. محبوب ترین قطر برای این مژه ها 0.15 میلی متر است، اگرچه 0.10 میلی متر / 0.12 میلی متر نیز می تواند برای مژه های طبیعی ظریف و ضعیف و 0.18 میلی متر / 0.20 میلی متر برای مژه های تلوژن قوی و بلند استفاده شود.

وقتی در مورد مژه های کلاسیک صحبت می کنیم، به اکستنشن تکی اشاره می کنیم که روی یک مژه طبیعی اعمال می شود. این به مشتری شما ظاهر طبیعی و زیبایی می بخشد، اما راه های مختلفی برای استفاده از آن وجود دارد و کارهای کوچک زیادی می توانید برای بهبود مژه های کلاسیک خود انجام دهید.

از قبل به این فکر کنید که چه چیزی برای مشتریان خود استفاده می کنید و چه سودی برای آنها خواهد داشت. به یاد داشته باشید، برای هر مشتری از وزن، طول و فر یکسان استفاده نکنید، زیرا همه افراد متفاوت هستند، و فقط به این دلیل که مشتری شما یک ست کلاسیک درخواست می کند، به این معنی نیست که باید یک ست مژه کلاسیک باشد.

0.10 برای مژه هایی که بسیار ظریف و ضعیف هستند مناسب است. 0.12 برای مشتریانی که خواهان ظاهری بسیار طبیعی هستند عالی می باشد. برای مشتریانی که مژه های نسبتا سالمی دارند که ظاهر کامل را ترجیح می دهند، قطرهای 0.15 و 0.18 توصیه می شود.

فرق مژه کلاسیک و اسپایکی

مژه اسپایکی

کاشت مژه اسپایکی یک مدل جدید برای کاشت مژه است که در این مدل از تارهای مژه بلند و ضخیم با زاویه‌های مختلف استفاده می شود. در این مدل کاشت مژه، مژه‌ها ظاهری پرپشت، بلند و پراکنده دارند که جلوه خاصی به چشم‌ ها می بخشند و برای کسانی که به دنبال مژه‌ هایی با جلوه خاص و منحصر به فرد هستند، بسیار ایده‌ آل می باشد.

فرق مژه کلاسیک و اسپایکی

برای بررسی فرق مژه کلاسیک و اسپایکی، باید به مواردی مثل حجم، قد و حالت توجه کرد. کاشت مژه اسپایکی از نظر حجم متفاوت است و به طور کلی حجیم‌ تر از مدل کلاسیک است. در این مدل از تعداد تارهای مژه بیشتری استفاده می‌ شود و تارهای مژه ضخیم‌تر هستند.

تارهای مژه در مدل اسپایکی بلندتر از مدل کلاسیک هستند. همین مسئله باعث میشود که چشم‌ ها کشیده‌ تر به نظر برسند.

 در مدل اسپایکی، تارهای مژه با زاویه‌ های مختلفی روی پلک قرار می گیرند. این کار باعث می‌ شود که مژه‌ ها حالت طبیعی‌ تر و پراکنده‌ تر داشته باشند.

نظر کاربران