تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت

نکات تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت که بهتر است بدانید!

پری چاوشی

تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت با یک صورت و در واقع با هدف اصلی پر کردن چین و چروک های صورت و داشتن ظاهری آراسته انجام می شود. نکات تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت را میتوانید در این مقاله به صورت کامل بخوانید. همچنین در ادامه عوارض این کار شرح داده می شود. با ما همراه شوید...

فیلرهای پوستی، یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی هستند که نتایج سریع با کمترین میزان عوارض و دوره نقاهت بسیار کوتاهی را به همراه دارند.

در صورت وجود چروک و خط های عمیق اطراف چشم ها، ابرو و دهان، تمایل به ایجاد تغییر در فرم فک و لب ها و تمایل به انجام روشی کم تهاجمی می توانید از مزایای تزریق فیلر بهره مند شوید.

تزریق فیلر به نواحی مختلف صورت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که ویژگی های زیر داشته باشند افراد مناسب برای این کار هستند:

  • از لحاظ بدنی و فیزیکی در سلامت کامل باشند
  • سیگار و دخانیات مصرف نکنند
  • انتظارات واقعی و منطقی از نتایج تزریق داشته باشند
  • پوست سالمی داشته باشند

بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران در لینک درج شده معرفی شده اند.

چه زمانی تزریق فیلر توصیه نمی شود؟

برای کسانی که روش های جراحی لیفت صورت، لیفت ابرو، لیفت چشم و جراحی های مشابه به این ها را انجام داده اند، استفاده از فیلر توصیه نمی شود.

چه زمانی تزریق فیلر توصیه نمی شود؟

این نکته را در نظر داشته باشید که تزریق فیلرهای پوستی، نتایج موقتی دارند و جهت رسیدن به نتایج ایده آل، باید تکرار شوند.

تزریق فیلر برای نواحی مختلف صورت

در ادامه با نواحی که تحت نظر دکتر تزریق فیلر که اسامی آنها در لینک درج شده قرار گرفته است آشنا می‌شوید:

تزریق فیلر زیر چشم

وجود سیاهی و گودی زیر چشم که یکی از مشکلات در زیبایی است میتواند با تزریق فیلر درمان شود. در خصوص مدت زمان ماندگاری این نوع فیلر باید گفت که این فیلر دائمی نمی باشد ولی ماندگاری آن در افراد مختلف متفاوت است.

تزریق فیلر گونه

معمولا در نواحی اطراف گونه از این تکنیک برای برجسته سازی استفاده می شود. ماندگاری فیلر گونه نیز بسته بقه برند انتخابی در هنگام تزریق دارد. معمولا مدت زمان ماندگاری آن بین 1 تا 4 سال متفاوت است.فیلر های اسیدی می توانند حداکثر تا ۱۲ ماه، ماندگاری داشته باشند.

تزریق فیلر لب

با تزریق کردن فیلر در این ناحیه میتوان شاهد برجسته شدن لب ها بود. امروزه این ماده توانسته نواقص مربوط به لب ها را به خوبی پوشش دهد. با توجه به برند انتخابی شما میزان ماندگاری فیلر لب نیز متفاوت خواهد بود. به طور معمول در تزریق فیلر در لب از هیالورونیک اسید استفاده می شود که ماندگاری آن در حدود 6 تا ۱۲ ماه است.

تزریق فیلر بینی

از این ماده برای فرم دهی بینی نیز استفاده می شود. برطرف کردن قوزهای بینی، فرورفتگی ها و برآمدگی های این ناحیه درمان خواهد شد. در این روش از یک سوزن کوچک و ظریف برای تزریق مواد هیالورونیک اسید در بینی استفاده می شود.

تزریق فیلر چین و چروک

در صورت آقایان و خانم ها، نواحی وجود دارد که مستعد چین و چروک می باشد. برای مثال، خط اخم عمیق، و یا خط لبخند، خط اشک، و یا خط اندوه. برای رفع چین در این نواحی، بهترین گزینه، تزریق فیلر هیالورونیک اسید است.

فیلر برای خط خنده

در صورت آقایان و خانم ها، نواحی وجود دارد که مستعد چین و چروک می باشد. برای مثال، خط اخم عمیق، و یا خط لبخند، خط اشک، و یا خط اندوه. برای رفع چین در این نواحی، بهترین گزینه، تزریق فیلر هیالورونیک اسید است.

آیا تزریق فیلرها دائمی است؟

فیلرها بر اساس میزان ماندگاری به 3 دسته زیر تقسم بندی می‌شوند:

فیلرهای دائمی

همان طور که از اسم این فیلرها پیداست، این مواد قابل تجزیه به وسیله بدن نبوده و به طور دائم در بافت باقی می‌ماند. یکی از انواع این ژل‌ها خانواده پلی‌اکریل‌آمید است. یکی از انواع این ژل‌ها خانواده پلی‌اکریل‌آمید است. تزریق چربی هم به عنوان یک فیلر طبیعی، اگر به خوبی تزریق گردد و پزشک مهارت لازم را در انجام این عمل داشته باشد؛ می‌تواند تا سالها باقی مانده و بدون عوارض همراه فرد باشد.

فیلرهای نیمه دائمی

این فیلرها شامل چند خانواده هستند از جمله کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی کپرولاکتون، پلی ال لاکتیک اسید و… که بین ۲ تا ۴ سال ماندگاری دارند. تزریق این فیلرها نکات و ملاحظات خاص خود را دارد، بنابراین باید توسط پزشک مجرب و آشنا به این شرایط تزریق شوند.

فیلرهای موقتی

فیلرهای موقت نیز انواع مختلفی دارند. یکی از انواع آنها، فیلرهایی بر پایه هیالورونیک اسید است که یکی از پرکاربردترین و کم عارضه‌ترین انواع فیلر می‌باشد. این فیلرها علاوه بر نقش پرکنندگی و جبران حجم از دست رفته بافت، سنتز کلاژن را هم تحریک می‌کنند و به این وسیله به پوست قوام بیشتری می‌بخشند.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما.

نظر کاربران