بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی، بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس تهران را برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی به شما معرفی کرده است. برای مشاهده آدرس و شماره تماس مراکز، به لیست جامع زیر مراجعه فرمایید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

هزینه میکرونیدلینگ در تهرانپارس

تنها با یک جلسه مشاوره با پزشک انتخابی خود از لیست فوق، از هزینه های دقیق میکرونیدلینگ اطلاع یابید. این درمان به دلیل وجود شرایط مختلف در هر فرد، هزینه منحصر بفردی دارد. از جمله عوامل تاثیرگذار در هزینه ها میتوان به تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل و دستمزد دکتر و دیگر عوامل اشاره کرد.

هزینه میکرونیدلینگ در تهرانپارس

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در تهرانپارس

برای رزرو نوبت اینترنتی از وب سایت کلینیک زیبایی، به لیست بالا مراجعه کنید و بر روی پزشک انتخابی خود کلیک کنید. پس از اینکه به پروفایل اختصاصی پزشک هدایت شدید، میتوانید از بخش نوبت دهی آنلاین، نوبت خود را اخذ کنید. در وب سایت تمامی روزها و ساعت های قابل رزرو آن پزشک مشخص شده است و میتوانید نوبت خود را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در تهرانپارس

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در تهرانپارس

برای یافتن دکتر پوست خوب میکرونیدلینگ در تهرانپارس، لیست فوق را مشاهده کنید. میتوانید برای اطمینان از نتیجه کار پزشک به پروفایل اختصاصی ایشان مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد پزشک را مشاهده کنید. تمامی پزشکان در جدول بالا دارای تخصص لازم در زمینه پوست و بیماری های پوستی می باشند. برای از بین بردن اسکار از طریق میکرونیدلینگ نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه