بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس

بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس تهران را به شما معرفی کند.

اگر در بدن خود جای اسکار و زخم ناشی از حوادث مختلف دارید پیشنهاد ما به شما درمان توسط پزشکان با سابقه محدوده تهرانپارس است. ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر محمدحسین باقری کاشانیتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین عادل و زرین، ساختمان مهدیس، طبقه 1، واحد 109029033769
02177735145
3دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

بهترین متخصص درمان اسکار در تهرانپارس کیست؟

برای یافتن بهترین پزشک متخصص درمان اسکار در تهرانپارس تهران میتوانید با استفاده از وب سایت کلینیک زیبایی به بخش پروفایل پزشک رفته و نمونه کارهای قبل و بعد درمان اسکار را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کنید. میتوانید برای درمان جای اسکار به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در تهرانپارس مراجعه کنید.

متخصص خوب درمان اسکار در تهرانپارس تهران کیست؟

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در تهرانپارس

رزرو نوبت به صورت آنلاین از خدمات وب سایت کلینیک زیبایی است که بسیار آسان است. با کلیک بر روی نام پزشک به پروفایل شخصی دکتر هدایت می شوید. در بخش دریافت نوبت اینترنتی، روزها و ساعت های قابل رزرو آن پزشک مشخص است و میتوانید نوبت خود را اخذ کنید.

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در تهرانپارس تهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه