جوانسازی با میکروکارنت در شیراز

لیست مراکز جوانسازی با میکروکارنت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در جوانسازی با میکروکارنت جریان الکتریکی مستقیم بسیار ضعیفی که بسیار مشابه سیگنال‌های الکتریکی طبیعی بدن هستند به پوست وارد می‌شود. دستگاه میکروکارنت تاثیر مستقیم بر جوانسازی پوست شما خواهد داشت. جوانسازی با میکروکارنت در شیراز در کلینیک ها توسط متخصصین در این زمینه انجام می شود.

قیمت دستگاه میکروکارنت

این دستگاه به عنوان موثرترین روش جوان کننده صورت در برترین کلینیک های جوانسازی در کل دنیا معرفی شده است. قیمت آن در شهر های مختلف متفاوت است و به صورت حدودی بین 16 تا 20 میلیون تومان بسته به میزان کارایی تفاوت دارد.

هزینه روش جوانسازی با میکروکارنت در شیراز

استفاده از خدمات زیبایی و پزشکی همیشه به محل زندگی افراد بستگی دارد و بسیار مهم است که شما در شهر بزرگ یا کوچک زندگی می‌کنید، همچنین به خدماتی که یک کلینیک زیبایی معتبر ارائه می‌کند نیز بستگی خواهد داشت. برخی از خدمات زیبایی پوست حتی در منزل قابل انجام بوده که قطعاً هزینه کمتری دارد. از آنجایی که هزینه این کار در هر کلینیک متفاوت است می توانید برای اطلاع از قیمت میروکارنت جوانساز با شماره های مندرج در جدول زیر تماس بگیرید.

هزینه روش جوانسازی با میکروکارنت در شیراز

لیست بهترین مراکز میکروکارنت در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 مرکز مراقبت های پوستی رخ افسان شیراز، خيابان قصردشت، کوچه 54، ساختمان گلبرگ، نيم طبقه اول، واحد 2 07136276349
09173110852
09025590019
09177154263

بهترین مرکز میکروکارنت در شیراز کجاست؟

میکروکانت در کلینیک های تخصصی توسط پزشکان متخصص جهت از بین بردن چروک ها انجام می‌شود. اگر به دنبال کلینیک های تخصصی در این زمینه هستید در جدول فوق آدرس و شماره تماس آنها قرار گرفته است.

میکروکارنت (شبه بوتاکس) چیست؟

شبه بوتاکس که به انگلیسی یعنی Botox-like که به کرم‌ها و لوسیون‌هایی می‌گویند که ترکیباتی در خود دارند که باعث ایجاد اثراتی شبیه به بوتاکس در پوست افراد می‌گردد. دستگاه میکروکارنت به عنوان یک تکنیک برای جوان کردن پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت روی بسیاری از افراد امتحان خود را پس داده است. این دستگاه با وارد کردن جریان الکتریکی مستقیم بسیار ضعیفی که بسیار مشابه سیگنال‌های الکتریکی طبیعی بدن هستند به شما کمک میکند تا خستگی، پیری و آسیب هاب پوستی خود را درمان کنید.

به چند جلسه برای میکروکارنت نیاز داریم؟

معمولاً در جلسات اول نمی‌توانید به نتایج دلخواهتان برسید. بهترین نتیجه بعد از انجام چندین جلسه پدیدار می شود. روش Microcurn نیازمند سازگاری بیمار با شرایط می‌باشد و جلسات در یک هفته قابل انجام هستند. نکته مهم بدون درد بودن این روش است و به همین دلیل بیماران احساس رضایت زیادی می‌دهد.

کاربردهای دستگاه میکروکارنت

  • خطوط ریز و چروک را کاهش می دهد.
  • رطوبت پوست را بازیابی کرده و پوستتان را صاف تر می کند.
  • پف کردگی و ادم را کاهش می دهد.
  • می توان متراکم شدن پوست و کانتورها را مشاهده کرد که پوست آویزان را به حالت اول بر می‌گرداند.
  • منافذ پوستی را کوچک می کند.
  • کاهش جوش های سرسیاه و آکنه
  • آثار زخم و فرورفتگی ها را کاهش می دهد.
  • حلقه های تیره و پف کردگی چشم را کم میکند.
  • علائم اگزما، ملاسما و روزاسه را کاهش می دهد.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران