بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت

بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت

فرشته مقامی

هایفو یک درمان غیر تهاجمی جوان کننده انقلابی است که لیفت صورت غیر جراحی را ارائه می دهد. هایفو مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است که از فناوری های آرایشی پیشرفته برای سفت کردن و لیفت کردن پوست با اثر ضد پیری استفاده می کند. در این لیست بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

لیست بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر دانیال قاسمی مرودشت، خیابان شهید نامجو، نبش کوچه تلفن خانه، ساختمان سینا، طبقه 3، واحد 6 09306754319

قیمت هایفوتراپی در مرودشت

قیمت هایفوتراپی در مرودشت بسته به محل و تعداد جلسات متفاوت خواهد بود. پس بهتر است در جلسه مشاوره با پزشک در خصوص هزینه ها با ایشان مشورت نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای تزریق بوتاکس در مرودشت هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت

مشاوره آنلاین با دکتر هایفوتراپی در مرودشت

گرفتن مشاوره به صورت غیر حضوری یکی از قابلیت های وب سایت کلینیک زیبایی است که به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و عدم نیاز به حضور در مطب بتوانید تمام سوالا خود از از پزشک بپرسید. کافی است در لیست بالا روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت جت آنلاین با پزشک مجموعه به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

اخذ نوبت اینترنتی مرکز هایفوتراپی در مرودشت

کاربران زیادی این روزها از نوبت دهی اینترنتی به جای گرفن نوبت به صورت حضوری استفاده می کنند تا در وقتشان صرفه جویی شود. ما نیز این قابلیت را در اختیار شما قرار داده ایم. می توانید در جدول فوق روی نام کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن شماهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در مرودشت

هایفو از یک دستگاه اولتراسوند ویژه برای ایجاد گرما در سطح عمیق در پوست استفاده می کند و به سلول های پوست هدف آسیب می رساند تا پاسخ درمانی طبیعی بدن را تشویق و تحریک کند. با این کار، کلاژن برای کمک به رشد مجدد سلول ها تولید می شود و ساختار و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.هایفوتراپی در مرودشت توسط پزشکانی باتجربه و با استفاده از دستگاه های روز دنیا انجام می شود، در جلسه مشاوره پوست بیمار را شناسایی می شود تا بتوانند نتیجه خوبی را به زیبا جو ارائه دهند، کلینیک هایفوتراپی که در لیست بالا معرفی شده اند همگی از باتجربه ترین و بهترین پزشکان در این زمینه استفاده می نمایند.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در مرودشت

از درمان هایفو چه انتظاری باید داشت

مانند تمام درمان‌های پوستی، سفر شما با یک مشاوره کامل شروع می‌شود تا مشخص شود که به دنبال چه چیزی هستید و آیا هایفو گزینه درمانی مناسب برای شما است یا خیر. سپس در مورد خود درمان، تعداد مورد نیاز و انتظارات از این روش و همچنین هر کاری که برای آماده سازی باید انجام دهید، بحث خواهد شد.

پس از درمان ممکن است کمی قرمزی و تورم خفیف را تجربه کنید، اما این باید فقط بین 24 تا 48 ساعت طول بکشد. همچنین توصیه‌های کامل مراقبت‌های پس از آن را دریافت خواهید کرد تا نتایج خود را به حداکثر برسانید.

کلام آخر

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنویم. ما تلاش کرده ایم شما را برخی از معتبرترین و بهترین کلینی هایفوتراپی در مرودشت آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران