بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولنجک

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای جوانسازی و ترمیم پوست خود به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولنجک تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان برتر در این زمینه به همراه آدرس و شماره تماس را تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولنجک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مسعود جعفریتهران، زعفرانیه، خیابان آصف (اعجازی)، پلاک 37، جنب بانک ملت، طبقه 202122439094
02122439095
2دکتر عباس خیرخواه مرقیتهران، زعفرانيه، خیابان مقدس اردبیلی، بين كيهان و پسيان، پلاک 31، ساختمان ايكياس، واحد 1302122172657
02122172659

هزینه میکرونیدلینگ در ولنجک

عواملی وجود دارد که باعث منحصر بفرد بودن هزینه های مربوط به میکرونیدلینگ می شود. مانند تعداد جلسات درمان، گستردگی ناحیه دارای مشکل، دستمزد پزشک و ... . پس برای اطلاع از هزینه های دقیق این امر باید به یکی از پزشکان برتر در لیست فوق تماس گرفته و نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در ولنجک

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در ولنجک

نوبت دهی اینترنتی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. اخذ نوبت اینترنتی را میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در ولنجک

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در ولنجک

برای یافتن دکتر پوست خوب میکرونیدلینگ در ولنجک بهترین راه مشاهده نمونه کارهای پزشک از قبل و بعد از درمان است. میتوانید در این وب سایت با کلیک بر روی نام دکتر در لیست فوق به پروفایل اختصاصی دکتر مراجعه کنید و نمونه کارها را ببینید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در ولنجک مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در ولنجک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه