بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

فرشته مقامی
تزریق فیلر زیر چشم یک روش غیرجراحی است که برای بهبود و تقویت منطقه زیر چشم استفاده می‌شود. خطوط ریز، چین و چروک‌های موجود در این منطقه زیر چشم خود را با این تزریق کاهش دهید. اگر قصد انجام این تزریق را دارید، وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران را به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر بیتا باقری تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه توانیر، نبش گاندی دوم، ساختمان پزشکان دی 02188886392
2 دکتر سوسن امیریان تهران، میدان ولیعصر 02188928899
3 دکتر ایمان روغنی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد 02188655683
4 کلینیک پوست دکترکمالی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از فرشته ، خیابان خیام 09121592222
5 دکتر محمد جواد نخعی تهران، خیابان ولیعصر 02122729078
6 دکتر عطاالله حیدری تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از توانیر، بلوار بخشندگان، ساختمان مدیکو سنتر، طبقه سوم 02186081769
7 دکتر خلیل فارسی نژاد تهران، خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، ساختمان زعفرانیه، طبقه 6 02122732095
8 دکتر امیرهوشنگ احسانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، نرسیده به پل همت، جنب مجتمع تجاری خورشید 02188653145
9 دکتر صفیه چعباوی زاده تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، نیش خیابان ناصری، پلاک 84 02188191975

بهترین پزشک تزریق فیلر چشم در ولیعصر کیست؟

مشاهده نمونه کارهای تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند تاثیر قابل توجهی در انتخاب پزشک داشته باشد. زیر چشمان یکی از مناطق حساس و حساس صورت است و هرگونه تزریق نادرست فیلر می‌تواند به عوارض جدی مانند تورم، ورم، خونریزی، کبودی و حتی آسیب‌های دائمی در این منطقه منجر شود. بنابراین، اهمیت مشاهده نمونه کارهای پزشک در این حوزه بسیار مهم است. با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی یکی از پزشکان تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران به پروفایل ایشان مراجعه کرده و در بخش گالری، نمونه کارها را مشاهده نمایید. شما میتوانید با مراجعه به لیست بهترین مراکز جوانسازی در تهران، با تمامی مراکز معتبر آشنا شده و دیگر امور زیبایی خود را انجام دهید.

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

رزرو نوبت اینترنتی دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

دریافت نوبت آنلاین از طریق سایت کلینیک زیبایی یک راه آسان و موثر برای مراجعه‌کنندگان به این خدمات است. یکی از مزایای اصلی دریافت نوبت آنلاین، صرفه جویی در زمان و انرژی است. با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، مراجعه‌کنندگان قادرند در هر زمانی که برایشان مناسب است، نوبت مورد نظر خود را از دکتر تزریق فیلر زیر چشم رزرو کنند. بر روی نام پزشک مورد نظر خود در لیست فوق کلیک کرده و با ورود به صفحه شخصی ایشان در بخش دریافت نوبت، اقدام به رزرو نوبت قبلی نمایید.

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید از شما ممنونیم اگر که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در ولیعصر تهران دارید می توانید از طریق سایت کلینیک زیبایی با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران