بهترین مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران تهران

بهترین مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

لیزر فرکشنال یک تکنولوژی پیشرفته در زمینه جوانسازی و بهبود کیفیت پوست است. با استفاده از این لیزر، بخش های مختلف پوست مانند چین و چروک، پوست سفت و شفاف، جای جوش و نقص های دیگر روی پوست بهبود می‌یابد. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران تهران را بیابید میتوانید با کمک لیست جامعی که وب سایت کلینیک زیبایی بهترین مراکز به همراه اطلاعات تماس آنان جمع آوری کرده است را شناسایی کرده و به آنان مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
کلینیک زیبایی یونیکتهران، مرزداران، خیابان سپهر، نبش سپهر یک09026991773
02144372246

سایر مراکز لیزر فرکشنال در مرزداران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر مریم صابر راد تهران، مرزداران، خیابان ایثار، ساختمان افرا، واحد 14 02144381684
09902047787
2 دکتر مرضیه پوراکبری تهران، مرزداران، جنب مترو، نبش سرسبز شمالی و البرز، پلاک 63 02144209540
3 مرکز تخصصی لیزر و زیبایی لیانا تهران، مرزداران، خیابان آریافر، کوچه خلیج فارس، جنب فروشگاه رفاه 02144298750
09014848185
4 خانه زیبایی رزنیلای تهران، مرزداران، نبش اطاعتی جنوبی 02188274380
5 کلینیک زیبایی دکتر کاظم محقق تهران، اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، روبروی املاک بیست مرزداران، ساختمان 227 02144219771
6 مرکز درمانی و جراحی بهار تهران، بلوار مرزداران، نرسیده به بزرگراه اشرفی اصفهانی 02147617000
7 مرکز تخصصی لیزر پوست و زیبایی مرزداران تهران، شهرک ژاندارمری، بلوار مرزداران، بین خیابان ایثار و شهید آریافر 02144201694

اخذ نوبت اینترنتی از مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران

برای دریافت نوبت قبلی از مرکز لیزر فیشیال مورد نظر خود در مرزداران که از لیست فوق انتخاب کرده اید، بر روی نام هر یک از اسامی وارد شده کلیک کنید و پس از ورود به صفحه اختصاصی آنان، در بخش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود ثبت و رزرو نمایید.

اخذ نوبت اینترنتی از مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران

بهترین کلینیک لیزر فرکشنال را چگونه پیدا کنیم؟

یکی از عواملی که شما را در یافتن بهترین کلینیک لیزر فرکشنال در مرزداران کمک می کند، مشاهده نمونه کارهای آن کلینیک می باشد. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام اسامی مراکز معتبر در مرزداران به پروفایل آنان وارد شده و در بخش گالری، نمونه کارهای آن مرکز را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود و تخصص پزشکان، آن مرکز را انتخاب کنید. برای انجام دیگر خدمات زیبایی به لیست بهترین کلینیک زیبایی در مرزداران مراجعه کرده و با بهترین مراکز آشنا شوید.

بهترین کلینیک لیزر فرکشنال را چگونه پیدا کنیم؟

انواع لیزر فرکشنال موجود در مراکز مرزداران تهران

انواع مختلفی از لیزرهای فرکشنال وجود دارند که براساس نوع لیزر و طول موج آن‌ها، برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این انواع لیزرها دارای ویژگی‌ها و قابلیت های متفاوتی در جوانسازی و بهبود پوست هستند. برای انتخاب مناسب ترین لیزر برای درمان مشکل پوستی، بهتر است با پزشکان معتبر در لیست فوق مشورت کنید.

لیزر فرکشنال co2

اگر در محدوده مرزداران تهران به دنبال لیزر فرکشنال co2 هستید میتوانید به مراکز معتبری که وب سایت کلینیک زیبایی در لیست فوق معرفی کرده است مراجعه کنید و با متخصصین در این زمینه مراجعه نمایید. لیزر فرکشنال CO2 یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های لیزر در زمینه جوانسازی و بهبود پوست است که برای درمان مشکلات مختلف پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این لیزر، بافت های پوستی با بالاترین دقت و کیفیت تحت عمل قرار می‌گیرند. این تکنولوژی در درمان آکنه، جوش و نماییدگی پوست نیز موثر است. با توجه به تنظیم قدرت لیزر و عمق عملکرد آن، لیزر فرکشنال CO2 را می‌توان در مطالبات پوستی مختلف اعمال کرد و نتایج مطلوبی را به دست آورد.

لیزر فرکشنال co2 در مرزداران تهران

لیزر آر اف فرکشنال

لیزر آر اف فرکشنال به دلیل قابلیت تنظیم شدت و فرکانس پالس هایش، قابل اعمال در مطالبات مختلفی از جمله درمان خطوط و چین و چروک، کاهش لک‌های پوستی، بهبود نواحی پوستی آسیب دیده و حتی درمان جوش‌های آکنه نیز می‌باشد. شما میتوانید لیزر آر اف فرشکنال را در مراکز معتبر و تخصصی در مرزداران تهران انجام دهید و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

لیزر آر اف فرکشنال در مرزداران تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز لیزر فرکشنال در مرزداران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران