بهترین جراح بلفاروپلاستی در تبریز

بهترین جراح بلفاروپلاستی در تبریز

پری چاوشی

در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح بلفاروپلاستی در تبریز می پردازیم. در صورتی که به دنبال دکتر خوب برای عمل پلک در تبریز هستید به جدول زیر مراجعه فرمایید.

لیست بهترین جراح بلفاروپلاستی در تبریز

ردیف نام پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر امیرهوشنگ نصیری تبریز، چهاراه طالقانی، نرسیده به میدان شهدا، ساختمان رازی، طبقه 3، واحد 33 04132230034
2 دکتر احد پدرام اصل تبریز، میدان ساعت ، اول 17 شهریور جدید، جنب مهد کودک غنچه لر، شماره 10، طبقه سوم 04135569868
3 دکتر دیما عندلیب تبریز، خیابان آزادی، ساختمان آزادی، طبقه 7 04133369134
4 دکتر مرتضی دانش تبریز، نرسیده به خیابان آبرسان، جنب برج شهر، ساختمان زمرد، طبقه 10 04136561333
5 دکتر رضا خورشیدی تبریز،خیابان آزادی، بین گلبرگ و گلگشت، ساختمان گلباد 04133361654
6 دکتر حمیرا رشدی تبریز، سربالایی ولیعصر، خیابان نظامی، ساختمان پزشکان صدر، طبقه سوم 04133273796
7 دکتر علی قویمی تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، روبروی بستنی وحید ساختمان آرین طبقه6 04135549499

دکتر خوب برای جراحی پلک در تبریز کیست؟

تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی کرده ایم به عنوان متخصصین ماهر و باتجربه در زمینه عمل جراحی زیبایی پلک یا همان بلفاروپلاستی در شهر تبریز فعالیت می کنند. این پزشکان با شناخت علم زیبایی و تناسب اجزا صورت هر فرد بهترین تغییرات را بعد از عمل برای شما به ارمغان می آورند. در صورتی که به دنبال کلینیک های تخصصی زیبایی در تبریز برای انجام خدمات دیگر بعد از این عمل هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

دکتر خوب برای جراحی پلک در تبریز کیست؟

هزینه جراحی بلفاروپلاستی در تبریز چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی در تبریز با توجه به تعرفه کلینیک یا بیمارستان، دستمزد جراح، هزینه داروهای مراقبتی بعد از عمل و ... تعیین می گردد. ما به شما توصیه می کنیم در جلسه مشاوره خحود با پزشک در خصوص هزینه ها سوال کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح بلفاروپلاستی در تبریز

گرفتن نوبت بدون نیاز به حضور در مطب و درگیری در ترافیک های سنگین شهر تبریز یکی از قابلیت های سایت کلینیک زیبایی است که برای رفاه حال شما کابران گرامی در دسترس قرار گرفته است. کافی است در جدول فوق روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل ایشان از قسمت اخذ نوبت آنلاین ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراح بلفاروپلاستی در تبریز

یک جراح بلفاروپلاستی خوب چه خصوصیاتی دارد؟

باید جراح تجربه و سابقه بسیار درخشانی در زمینه جراحی بلفاروپلاستی داشته باشد زیرا بالا بودن تجربه ایشان موجب افزایش موفقیت در انجام بلفاروپلاستی می شود همچنین مدرک بسیار معتبری در زمینه جرحی بلفاروپلاستی داشته باشد و در دانشگاه معتبری تحصیل کرده باشند. وی باید به تمام تجهیزات و ابزار آلات موجود در اتاق عمل برای بلفاروپلاستی آشناییت داشته باشد و در صورت نیاز از آن ها استفاده کند. ایشان باید عمل بلفاروپلاستی را با کیفیت بالا و هزینه بسیار مناسب انجام دهد تا میزان رضایت بیماران افزایش یابد.

از این که تا انتهای این لیست با ما همراه بودید بسیار ممنونیم. در صورتی که پزشکان ماهر و تخصص دیگری در زمینه عمل جراحی پلک در تبریز می شناسید را از طریق نظرات کاربران به شما معرفی کنید.

نظر کاربران