بهترین دکتر درمان پیسی در تبریز

پری چاوشی

در این لیست به معرفی بهترین دکتر درمان پیسی در تبریز می پردازیم. شما می توانید پزشکان متخصص و ماهر در زمینه درمان این بیماری را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست بهترین دکتر درمان پیسی در تبریز

ردیف نام پزشک متخصص نشانی شماره تماس
1 دکتر سارا صنیعی تبریز، بلوار آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان گلگشت، طبقه ششم 04133367497
2 دکتر عبدالودود رضاییان تبریز، چهارراه آبرسانی، ساختمان پزشکان بقراط، طبقه اول 04133359544
3 دکتر مهناز جابریان تبریز، الهی پرست، نبش فلکه شهریار، واحد فوقانی داروخانه معلم، طبقه 4 04133271390

دکتر خوب برای درمان پیسی در تبریز کیست؟

یک دکتر خوب در زمینه درمان بیماری پیسی کسی است که به سرعت بیماری و روند پیشرفت آن را شناسایی کرده و بر اساس آناتومی بدن بیماری بهترین روش درمانی را به وی ارائه نماید.. تمام پزشکانی که در لیست بالا معرفی شده اند به عنوان ماهرترین و بهترین دکتر درمان پیسی در تبریز شناخته شده اند. ضمنا در صورتی که به دنبال پزشکان متخصص پوست و مو در تبریز برای درمان بیماری های دیگر پوستی یا مو هستید، به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

دکتر خوب برای درمان پیسی در تبریز کیست؟

نوبت دهی اینترنتی دکتر درمان پیسی در تبریز

گرفتن نوبت به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید زمان مراجعه خود را رزرو نمایید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

علائم اولیه پیسی چیست؟

پیسی یک پیماری پوستی است که مانند تمام بیماری های دیگر علائم اولیه دارد. شایع ترین علائم پیسی عبارت است از :

• تغییر رنگ پوست در هر یک از قسمت‌های مختلف بدن
  • موهای خاکستری زودهنگام روی ابروها، مژه‌ها و پوست سر
  • تغییر رنگ در شبکیه و پوشش داخلی دهان و بینی
  • لکه‌های سفید

علائم اولیه پیسی چیست؟

در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این لیست می توانید از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.