بهترین مرکز برداشتن خال در تهرانپارس تهران

فاطمه صابری

با توجه به اینکه جراحی خال برداری یکی از مراحل مهم در زیبایی پوست است، پیدا کردن بهترین جراح برای این کار امری حائز اهمیت است. با مراجعه به بهترین مرکز برداشتن خال در تهرانپارس تهران میتوانید از نتیجه نهایی این امر زیبایی اطمینان حاصل نمایید. در ادامه به نکاتی در رابطه با شناسایی پزشکان برتر پرداخته ایم. در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با مشاهده لیست جامعی از اطلاعات این جراحان همچون آدرس و شماره تماس دست یابید و به آنها مراجعه کنید.

بهترین مرکز برداشتن خال در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمدحسین باقری کاشانیتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین عادل و زرین، ساختمان مهدیس، طبقه 1، واحد 109029033769
02177735145
2دکتر رضا نادریتهران، تهرانپارس، نرسیده به فلکه سوم، روبروی بیمارستان تهرانپارس، ساختمان پزشکان 159، طبقه سوم02177860069
02177294786
3دکتر عباس راثیتهران، تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، 158 شرقی، ساختمان 116، طبقه همکف02177706510
02177705167
4دکتر خلیل صداقت پیشهتهران، تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان 188 شرقى، پلاک 12202177879297
5دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

بهترین جراح خال برداری در تهرانپارس

برای اطمینان از کیفیت خدمات جراحی و انتخاب بهترین جراح خال برداری در تهرانپارس، می توانید از دیدن نمونه کارها و تخصص جراحان با توجه به وجود شماره نظام پزشکی استفاده کنید. همچنین، اطلاعات بیشتر در مورد تجربه هر جراح را میتوانید از مشاهده نمونه کارهای آن پزشک دریافته و خواندن نظرات بیماران قبلی و همچنین میزان رضایت آنها در انتخاب پزشک برتر به شما کمک می کند. شما میتوانید با مراجعه به بهترین متخصص پوست و مو در تهرانپارس به درمان دیگر مشکلات پوستی خود رسیدگی کنید.

بهترین جراح خال برداری در تهرانپارس

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در تهرانپارس

برای اخذ نوبت اینترنتی از دکتر برداشتن خال در تهرانپارس، کافیست به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی نام دکتر برداشتن خال معتبر در این محدوده، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و از طریق تقویم آزاد مرکز، بر اساس ساعت و روز مورد نظر، نوبت خود را رزرو نمایید. در روش اخذ نوبت اینترنتی از وب سایت کلینیک زیبایی نیازی به مراجعه حضوری به کلینیک نیست و این باعث صرفه جویی در زمان شما می‌شود و این روش بسیار ساده و راحت است و نیازی به تماس با کلینیک ندارید. با این روش، می‌توانید در هر زمان و هر مکانی به وب سایت دسترسی داشته باشید و نوبت خود را اخذ کنید.

رزرو نوبت اینترنتی دکتر برداشتن خال در تهرانپارس

هزینه برداشتن خال در تهرانپارس

برداشتن خال یکی از خدمات مربوط به زیبایی پوست است و هزینه برداشتن خال به عوامل مختلفی مانند نوع خال، نوع برداشتن خال، دستمزد پزشک، عمق و بزرگی خال و... بستگی دارد. با انتخاب یک مرکز زیبایی با تجهیزات مدرن و تجربه کافی، ممکن است هزینه بالایی را پرداخت کنید، اما به دلیل کیفیت خدمات به دست آمده بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. به منظور تعیین هزینه برداشتن خال در منطقه تهرانپارس، بهتر است با متخصصین پوست و زیبایی معتبر در لیست فوق مشورت کرده و پس از بررسی شرایط فردی و وسعت خال، میزان هزینه لازم برای این خدمات زیبایی را تعیین شود.

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز برداشتن خال در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران