بهترین دکتر لیفت باسن در شرق تهران

بهترین دکتر لیفت باسن در پونک تهران

فرشته مقامی
لیفت باسن یک روش جراحی زیبایی است که به منظور تغییر شکل و ارتفاع بخش‌های پست و فروداده باسن استفاده می‌شود. در منطقه پونک در تهران نیز مراکزی وجود دارد که خدمات لیفت باسن را ارائه می‌دهند. برای تشخیص بهترین دکتر لیفت باسن در پونک تهران وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین پزشکان در این زمینه به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین دکتر لیفت باسن در پونک تهران

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 دکتر زهرا پرتو اشرفی اصفهانی جنوب به شمال، نرسیده به نیایش، نبش پونه ۲ ،پالک ۴۲ ،واحد ۴ 09352220160
2 دکتر طناز فخیم پونک، اشرفی اصفهانی، نرسیده به نیایش، کوچه آزاده، پلاک ۴، طبقه ۴ 02146017359

رزرو نوبت آنلاین از جراح لیفت باسن در پونک

شما میتوانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی و کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان و جراحان معتبر در لیست فوق و ورود به صفحه اختصاصی دکتر در بخش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود اخذ نمایید.

بهترین دکتر لیفت باسن در پونک تهران

متخصص لیفت باسن با تزریق چربی در پونک

لیفت باسن با تزریق چربی یک روش جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح و شکل دادن به فرم و حجم باسن استفاده می‌شود. این روش از چربی خود بدن فرد استفاده می‌کند تا ناهمواری‌ها و نقاط ضعف در منطقه باسن را بهبود بخشیده و باسن را به شکل دلخواه و طبیعی‌تری تغییر دهد. در منطقه پونک در تهران، مراکز زیبایی و جراحی زیبایی پیشرفته و مجهز به تکنولوژی های بروز برای انجام لیفت باسن با تزریق چربی وجود دارند. این مراکز توسط جراحان حرفه‌ای و با تجربه اداره می‌شوند که در انجام این روش ماهرانه عمل می‌کنند و از تکنیک‌های پیشرفته و روش‌های جدید استفاده می‌کنند که در لیست فوق معرفی نام برده شده است. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل اختصاصی پزشک و در بخش گالری یا ورود به شبکه اجتماعی پزشک از نمونه کارهای سابق پزشک دیدن فرمایید.
برای مراجعه به بهترین جراح پلاستیک در تهران لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین دکتر لیفت باسن با نخ در پونک

لیفت باسن با نخ یک روش جدید و پیشرفته در جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح و تنش دادن به باسن استفاده می‌شود. در منطقه پونک در تهران، مراکز زیبایی و جراحی زیبایی برجسته‌ای وجود دارند که این روش را با بهره‌گیری از نخ‌های خاص و فناوری‌های پیشرفته ارائه می‌دهند. در این روش، نخ‌های خاصی در داخل باسن قرار داده می‌شوند که منجر به برگشت و جمع شدن بافت‌های پوستی می‌شود. شما میتوانید با ورود به پروفایل هر یک از پزشکان نام برده شده در لیست فوق، از خدمات پزشک اطلاع یافته و در صورت وجود، نمونه کارهای لیفت باسن با نخ را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود پزشک را انتخاب نمایید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار متشکریم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت باسن در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران