بهترین جراح پروتز سینه در ولنجک

بهترین جراح پروتز سینه در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای فرم دهی و افزایش سایز سینه خود به بهترین جراح پروتز سینه در ولنجک تهران مراجعه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی کامل و جامع از آدرس و شماره تماس های پزشکان برتر در این محدوده را در اختیار شما قرار داده است.

بهترین جراح پروتز سینه در ولنجک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر بیژن فریدنیاتهران، ولنجک 13، نبش ساسانی، پلاک 33، واحد 4409038379493
09122485495
2دکتر سیدعلی سبزتهران، ولنجک، میدان شهریاری (دانشجو)، نبش هشترودی، پلاک 409006890058
02122172030

هزینه عمل پروتز سینه در ولنجک

شاید اولین سوالی که طی اقدام به انجام این عمل در شما به وجود آمده باشد، هزینه این جراحی زیبایی می باشد. برای اطلاع از هزینه های دقیق این عمل زیبایی باید به پزشکانی که در لیست فوق آمده است مراجعه کرده و پس از معاینه اولیه از هزینه ها اطلاع یابید. دستمزد پزشک، قیمت و مارک و سایز ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان در برآورد هزینه ها دخالت دارد. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در ولنجک مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در ولنجک

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ولنجک

امروزه با وجود ترافیک های شهری و صرفه جویی در زمان، برای اخذ نوبت پزشک بهتر است از دریافت نوبت به صورت اینترنتی استفاده کنید. با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در ولنجک

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در ولنجک

برای اینکه بتوانید از تجارب حرفه ای پزشکانی که در دسترس شما نیستند استفاده کنید میتوانید با مشاوره آنلاین با بهترین پزشکان جراحی پروتز سینه در محدوده ولنجک صحبت کرده و از سابقه بی نظیر آنها بهره ببرید. قبل از گرفتن مشاوره آنلاین میتوانید با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در ولنجک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران