بهترین جراح پروتز سینه در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

بهترین جراح پروتز سینه در فرجام تهران با تجربه بی نظیر خود نتیجه ای زیبا را بر جا خواهد گذاشت. وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی این پزشکان را دارد و میتوانید با توجه به لیست جامعی که در اختیار شما قرار داده است، آدرس و شماره تماس بهترین پزشکان در این محدوده را در جدول زیر بیابید.

بهترین جراح پروتز سینه در فرجام تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913
2دکتر محمدرضا پاکروانتهران، تهرانپارس، فلکه دوم خیابان فرجام، بین گلشنی و آمینه، روبروی ایران خودرو، ساختمان پزشکان آمی تیس02177292117

هزینه عمل پروتز سینه در فرجام

برای اطلاع دقیق از هزینه های جراحی پروتز سینه باید به پزشکان متخصص در لیست فوق مراجعه کنید و پس از معاینه و ارزیابی شرایط شما، هزینه اعلام خواهد شد. عواملی همچون دستمزد پزشک، قیمت و سایز و مارک ایمپلنت ها، نوع قرار گیری و فرم دهی آنها و هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک در برآورد این هزینه ها دخیل است. با رزرو یک جلسه مشاوره با پزشکان برتر در لیست فوق از تمامی هزینه ها اطلاع یابید. همچنین اگر نیاز به رفع افتادگی و ناهمواری‌های سینه دارید، میتوانید به بهترین دکتر عمل لیفت سینه در فرجام مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه در فرجام

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در فرجام

نوبت دهی اینترنتی بدون هدر دادن زمان و ماندن در ترافیک های سنگین شهری انجام می شود و تنها کافیست از طریق لیست فوق، با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی جراح پروتز سینه در فرجام

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر عمل ایمپلنت پستان در فرجام

آیا پزشک مورد نظر شما غیر قابل دسترس است؟ با وجود مشاوره آنلاین میتوانید به راحتی در هرجایی که هستید با پزشکان با سابقه در محدوده فرجام مشاوره بگیرید و در جهت انجام این عمل زیبایی بهترین تصمیم را برای خود بگیرید. با توجه به لیست فوق بر روی نام دکتر خود کلیک کرده و به پروفایل اختصاصی پزشک مراجعه کنید و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را دیده با اطمینان کامل از پزشک درخواست مشاوره کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح پروتز پستان در فرجام تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران