بهترین جراح لیفت لب در نیاوران تهران

بهترین جراح لیفت لب در نیاوران تهران

فاطمه صابری

جراحی لیفت لب به افتادگی و فرم دهی لب های شما کمک می کند. شما میتوانید با مراجعه به بهترین جراح لیفت لب در نیاوران تهران نتیجه ی دلخواه خود را تجربه نمایید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از متخصصان در این زمینه برای شما جمع آوری کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

بهترین جراح لیفت لب در نیاوران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سامان طهماسبیتهران، خیابان فرمانیه، جنب بیمارستان فرمانیه، ساختمان پزشکان پالاتزو، طبقه اول09125016948
2دکتر وهاب آسترکیتهران، خیابان لواسانی(فرمانیه شرقی)، جنب باشگاه فرمانیه، پلاک 1209129645884
3دکتر سید محمد میرمحمد مهدیتهران، فرمانيه، خيابان لواسانى، نبش صالحى شمالى، ساختمان ندا (پلاك 149)، طبقه اول، واحد 502122689888

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت لب در نیاوران

شما میتوانید برای رزرو نوبت از جراح مورد نظر خود از امکان اخذ نوبت آنلاین وب سایت کلینیک زیبایی استفاده کرده و نوبت قبلی جراح لیفت لب در نیاوران را در دست داشته باشید. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان و ورود به پروفایل آنان نوبت خود را از طریق بخش دریافت نوبت بر اساس ساعت و روز مورد نظر خود انتخاب کنید. برای انجام دیگر جراحی های زیبایی میتوانید نوبت بهترین جراح پلاستیک در نیاوران تهران را اخذ کرده و مراجعه نمایید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت لب در نیاوران

بهترین جراح لیفت سانترال لب در نیاوران تهران

یکی از راه هایی که شما را در انتخاب هر چه بهتر جراح لیفت سانترال لب در نیاوران کمک می کند، مشاهده نمونه کارهای آن پزشک می باشد. برای این کار میتوانید لیست فوق را مشاهده کنید و با کلیک بر روی جراح مورد نظر خود و ورود به پروفایل اختصاصی او، در بخش گالری تصاویر، نمونه کارهای سابق هر پزشک را مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید و با اطمینان بیشتر جراح را انتخاب نمایید.

بهترین جراح لیفت سانترال لب در نیاوران تهران

هزینه لیفت سانترال لب در نیاوران

همانطور که میدانید هزینه هر عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل همچون دستمزد پزشک، هزینه بیمارستان یا کلینیک، میزان افتادگی لب و .... می باشد. در لیست فوق با جراحان معتبر لیست فوق تماس گرفته و جزئیات هزینه لیفت سانترال لب در نیاوران را با آنها بررسی کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر  لیفت لب در نیاوران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران