بهترین جراح لیفت سینه در شریعتی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با کمک لیستی جامع از بهترین جراح لیفت سینه در محدوده شریعتی تهران که توسط وب سایت کلینیک زیبایی جمع آوری شده است. در این لیست می توانید اطلاعاتی از آدرس و شماره تماس مشاهده کنید.

بهترین جراح لیفت سینه در شریعتی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر رضا محسنیانتهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک 8، طبقه همکف، زنگ دوم02126604674
02126604678
2دکتر فریدون وزین دلتهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو قلهک، ساختمان آ.س.پ، طبقه دوم، واحد 2102122604353
02122604373
3دکتر پیمان صدریتهران، شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 509356273687

تعرفه عمل لیفت سینه در شریعتی

تعرفه های عمل لیف سینه چگونه محاسبه می شود؟ باید بدانید که این هزینه ها برای هر شخص منحصر بفرد است. دستمزد پزشک، میزان شلی و افتادگی سینه، هزینه های مربوط به بیمارستان یا کلینیک و هزینه آزمایشات قبل عمل و داروهای مصرفی بعد از عمل از جمله خدماتی است که برای این جراحی ارائه می شود و هزینه ها را می سازد. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه خود هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در شریعتی مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در شریعتی

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در شریعتی

با اخذ نوبت آنلاین میتوانید بدون هدر رفتن در زمان و با انتخاب روز و ساعت های مورد نیاز خود نوبت را رزرو کنید. بر روی نام پزشک انتخابی خود کلیک کرده و به پس  از این به بخش پروفایل اختصاصی پزشک هدایت می شوید. در بخش اخذ نوبت میتوانید نوبت اخذ کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در شریعتی

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در شریعتی کیست؟

وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که میتوانید با کمک لیست فوق بر روی نام دکتر کلیک کنید و با مراجعه به پروفایل پزشک، نمونه کارهای قبل و بعد مراجعین سابق را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتری پزشک جراح خود را انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در شریعتی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران