بهترین جراح بوکال فت در بروجرد

بهترین جراح بوکال فت در بروجرد

فرشته مقامی

آیا از فرم صورت خود ناراضی هستید؟ بسیاری از مردم خواهان چهره ای باریک و V شکل با خطوط مشخص هستند. با وجود فعالیت بدنی و رژیم غذایی متعادل، حتی برخی از افراد بسیار لاغر نیز صورت گرد دارند. گونه‌های همستری که در عامیانه شناخته می‌شوند باعث می‌شوند افراد مبتلا چاق تر و پهن‌تر به نظر برسند. در لیست زیر به معرفی بهترین جراح بوکال فت در بروجرد می پردازیم. با ما همراه شوید.

بهترین جراح بوکال فت در بروجرد

نام کلینیک آدرس شماره تماس
دکتر علیرضا ریحانی بروجرد، خیابان شهدا، مجتمع ایرانیان 06642606707

بهترین دکتر عمل بوکال فت در بروجرد

برداشتن چربی باکال، که به نام بیکتومی نیز شناخته می‌شود، یک راه ممکن برای لاغر کردن گونه‌های قوی به اصطلاح گونه‌های چاق با خطر کم تر و مهم‌تر از همه، دائمی است. در لیست بالا بهترین و ماهر ترین متخصصین برای عمل تخلیه چربی بوکال در بروجرد معرفی شده است. این پزشکان با رعایت تکنیک های زیبایی توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان گرامی را به خود جلب نمایند. شما می توانید در جلسات مشاوره با پزشک در این خصوص سوال کنید.

اگر به دنبال بهترین جراح لیفت صورت در بروجرد، لینک درج شده را کلیک نمایید.

بهترین جراح بوکال فت در بروجرد

هزینه بوکال صورت در بروجرد چقدر است؟

قیمت بوکال فت از 3.000.000 تومان شروع می شود. هزینه عمل بوکال فت در شهر بروجرد بر اساس تجربه پزشک، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب متفاوت خواهد بود. شما می توانید در جلسه مشاوره خود با پزشک در خصوص هزینه ها سوال کنید

دریافت نوبت اینترنتی از جراح بوکال صورت در بروجرد

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی زمان مراجعه خود را دریافت کنید. کافیست از طریق لیست بالا روی نام جراح مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده روزها و ساعت های خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

عوارض بوکال فت صورت چیست ؟

با هر جراحی، باید خطرات و مزایای بالقوه انجام این روش را بسنجید. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما در مورد خطرات با شما صحبت خواهد کرد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

برخی از خطرات مرتبط با جراحی برداشتن چربی بوکال عبارتند از:

  • عفونت در محل برش.
  • آسیب به اعصاب صورت و/یا آسیب مجرای بزاقی.
  • بی حسی یا تغییر حس.
  • عدم تقارن

بهترین جراح بوکال فت در بروجرد

از این که تا پایان این لیست ما را همراهی کردید بسیار ممنونیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران