هزینه عمل جراحی بینی در سال 1403 در کلینیک ها و بیمارستان های دولتی

فرشته مقامی

جراحی بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود، برای تغییر اندازه و شکل بینی برای بهبود ظاهر آن طراحی شده است. جراحی زیبایی بینی برای اصلاح تعدادی از شرایطی که می تواند روی بینی تاثیر بگذارد، از جمله برجستگی روی پل بینی، بینی های کج و بینی های پیازی طراحی شده است. عمل بینی همچنین می تواند جنبه های عملکردی، از جمله انحراف تیغه بینی را نیز بررسی کند. سه نوع اصلی جراحی بینی شامل رینوپلاستی، سپتو-رینوپلاستی و جراحی نوک بینی می باشد. هزینه عمل بینی به میزان اصلاح جراحی مورد نیاز بستگی دارد. پس از انجام مشاوره دقیق، جراح شما مناسب ترین روش جراحی بینی را توصیه می کند و همچنین هزینه جراحی بینی شما اعلام می شود البته باید به اینکه توجه داشته باشید اگر قصد جراحی بینی در بیمارستان های دولتی را دارید هزینه عمل بینی در بیمارستان های دولتی به مراتب کمتر می باشد . دکتر های جراحی بینی در شیراز از ماهرترین جراحان زیبایی بینی در ایران هستند.

جراحی بینی شامل چه مواردی است؟

جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی شامل یک سری مراحل به هم پیوسته است و این روش همیشه با توجه به نیازهای هر بیمار سفارشی می شود. جراحی بینی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود، به این معنی که شما در طول عمل برای راحتی خود در خواب خواهید بود. دو نوع عمل جراحی بینی وجود دارد. اولین مورد شامل ایجاد یک برش بین سوراخ های بینی شما در کلوملا است که به عنوان جراحی بینی باز شناخته می شود. با رینوپلاستی بسته تمام برش ها در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود. مدت زمان عمل بینی به این بستگی دارد که از روش باز یا بسته استفاده شود. جراحی بینی بسته به پیچیدگی مورد بین یک ساعت تا چهار ساعت طول می کشد.

آیا جراحی بینی تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی است؟

انواع خاصی از رینوپلاستی که شامل اصلاح سپتوم منحرف شده است ممکن است برای پوشش بیمه پزشکی خصوصی واجد شرایط باشد. جراحی سپتوپلاستی که نوعی جراحی بینی عملکردی است، اغلب برای اصلاح انحراف تیغه بینی استفاده می شود. انحراف تیغه بینی می تواند جریان طبیعی هوا از طریق بینی را مختل کند و منجر به انسداد جریان هوای بینی شود. این می تواند منجر به مشکل در تنفس و خروپف در شب شود. رینوپلاستی زیبایی صرفاً برای بهبود ظاهر تحت پوشش بیمه پزشکی نیست و شما باید هزینه عمل دماغ را خودتان پرداخت کنید.

هزینه عمل بینی در سال 1403 چقدر است؟

هزینه عمل بینی در سال 1402

هزینه عمل بینی اغلب بسته به میزان اصلاح جراحی مورد نیاز برای دستیابی به یک نتیجه زیبایی خاص متفاوت است. قیمت عمل بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله روش مورد استفاده برای جراحی بینی، چه باز و چه بسته. از دیگر عوامل که به هزینه جراحی بینی تاثیر می گذارد می توان به مهارت و تجربه جراح بینی و محل کلینیک اشاره کرد. هنگام برنامه ریزی برای جراحی بینی، توصیه می کنیم شهرت کلینیک و تعهد آن به ارائه استانداردهای بالای مراقبت های پزشکی قبل، حین و بعد از عمل را در نظر بگیرید. تصمیم گیری صرفاً بر اساس قیمت جراحی بینی ممکن است شانس دریافت مراقبت های نا ایمن را در کلینیک هایی که استانداردهای ایمن عمل پزشکی را رعایت نمی کنند افزایش دهد. هزینه عمل زیبایی بینی در ایران بسته به موقعیت جغرافیایی و مهارت پزشک متفاوت است .

چه عواملی بر هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر می گذارد؟

هزینه عمل جراحی بینی بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود. نتایجی که به دنبال دستیابی به آن هستید و تکنیک خاصی که برای جراحی بینی برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می شود، بر قیمت جراحی زیبایی بینی تأثیر می گذارد .

قیمت عمل بینی شامل چه مواردی می شود؟

قیمت عمل بینی شامل چه مواردی می شود؟

هزینه عمل بینی شامل چه چیزی می شود بسته به کلینیک و جراح انتخاب شده برای انجام عمل شما متفاوت خواهد بود. شما همچنین باید هر گونه هزینه اضافی بالقوه، مانند نسخه ها و هزینه های ویزیت های بعد از عمل را در نظر بگیرید. در کلینیک های زیبایی شیراز ، مشاوره های پزشکان رایگان است و به شما این امکان را می دهد که گزینه های خود را قبل از تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین کلینیک برای جراحی زیبایی بینی در شیراز در نظر بگیرید.

قیمت جراحی بینی در مرکز جراحی شامل:

  • هزینه های جراحی
  • هزینه بیهوشی
  • هزینه های تسهیلات
  • ارزیابی های قبل و بعد از عمل توسط تیم پرستاری ما
  • بررسی های جراح بعد از عمل
نظر کاربران