بهترین جراح زیبایی واژن در ستارخان تهران

بهترین جراح زیبایی واژن در ستارخان تهران

زهرا انصاری
استفاده از خدمات جراحی زیبایی واژن یکی از مسائلی است که برای بسیاری از زنان اهمیت دارد. ما در وب سایت کلنیک زیبایی بهترین جراح زیبایی واژن در ستارخان تهران به شما معرفی خواهیم کرد. از زمانی که این روش به عنوان یک راه حل برای بهبود شکل و ظاهر زنانه‌ تر شدن واژن مطرح شده است، تعداد زیادی از زنان به دنبال جراحان با تجربه و ماهر در این زمینه می‌ گردند. در این میان، پیدا کردن بهترین جراح زیبایی واژن امری بسیار مهم است، زیرا انتخاب صحیح یک جراح با تخصص و تجربه می‌ تواند تأثیر بسزایی در نتایج نهایی داشته باشد.

جراح زیبایی واژن ستارخان تهران

در لیست زیر میتوانید تعدادی از جراحان زیبایی واژن را مشاهده کنید. جراحان زیبایی مهارت‌ های خاصی دارند که به زیبایی افراد کمک می‌ کنند. اگر به دنبال جراحان زیبایی در ستارخان هستید این لیست برای شماست:

ردیف نام پزشک  آدرس  شماره
1  دکتر بنفشه امینی خواه تهران، ستارخان، بین پل ستارخان و برق آلستوم، جنب داروخانه پرسپولیس، پلاک 688، واحد 1 02144204899
2  دکتر عاطفه الهویی نظری تهران،16 متری امیری، ابتدای سی متری جی، جنب نانوایی لواشی، پلاک 10، طبقه اول، واحد٢ 02166287686
02166661879
09036830686
3  دکتر مریم حاتمی

 

تهران، ستارخان، ابتدای باقرخان، ساختمان پرهام، پلاک 119، واحد 5، طبقه 2 02166933906
09123050624
4  دکتر مهتاب مستشار تهران، ستارخان، خیابان شادمهر، نبش کوچه گل و گلاب، پلاک 441، واحد 4 02166522071
5  دکتر مهرزاد نقش تبریزی تهران، ستارخان، روبروی برق الستوم، جنب پارک جوانه، پلاک 842، طبقه 1 02144251136
6  دکتر نیلوفر نکوئی تهران، ستارخان، بعد از پل ستارخان، به سمت صادقیه، خ. رحیمی اصل، پلاک 16، واحد14 02144280575
7  دکتر فاطمه لطفی تهران، ستارخان، بین فلکه اول و دوم صادقیه، روبروی بازار طلا وجواهر شبنم، ساختمان 745، طبقه اول، واحد 3 02144243322
8  دکتر فاطمه محرابی تهران، ستارخان، نرسیده به میدان توحید، نبش کوثر سوم، پلاک 6، ساختمان پزشکان یاس، طبقه 4 02192002055
9 دکتر سعیده شهسواری خیابان ستارخان،خیابان پاتریس لومومبا،بن بست نگین،پلاک 3 ،طبقه 3،واحد 10 09198021476
09198021475
10 دکتر مریم الماسی ستارخان،میدان توحید،ابتدای نصرت غربی،پلاک 23،واحد 9 طبقه سوم 09354500263
09354500263

بهترین جراح لابیاپلاستی در ستارخان

شما میتوانید برای پیدا کردن، انتخاب و گرفتن نوبت از بهترین جراح لابیاپلاستی در ستارخان تهران به لیست فوق مراجعه کرده و با کلیک بر روی هر یک از جراحان، به پروفایل اختصاصی آنان وارد شوید. ستارخان، با فراهم بودن محیطی پویا و پر از امکانات پزشکی، میزبان بسیاری از جراحان متخصص در زمینه لابیا پلاستی است.
اما برای یافتن بهترین جراح، نیازمند بررسی دقیق تخصص و تجربه، استفاده از تکنولوژی‌های روز و روش‌های پیشرفته، و مهم‌تر از همه، بازخورد مثبت یا منفی بیماران پیشین، میتوانید با ورود به پروفایل اختصاصی پزشک مربوطه با اطمینان بیشتر انتخاب خود را انجام دهید. در این بین اگر نیاز به جراحی های دیگر در زمینه زیبایی دارید میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کنید.
بهترین جراح لابیاپلاستی در ستارخان

نوبت دهی اینترنتی جراح زیبایی واژن در ستارخان تهران

اگر به دنبال دریافت نوبت اینترنتی جراحی زیبایی واژن در ستارخان تهران  هستید، میتوانید از طریق لیست فوق با کلیک بر روی نام پزشک و ورود به پروفایل پزشک بر روی دریافت نوبت کلیک کنید. از این طریق می توانید به راحتی نوبت خود را از جراح زیبایی واژن در ستارخان تهران دریافت نمایید. این نوبت دهی آنلاین به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ ای نوبت ملاقات با جراح زیبایی را تعیین کنید.
با استفاده از نوبت دهی اینترنتی، شما می‌ توانید به راحتی زمان مناسبی را برای ملاقات با جراح زیبایی ما انتخاب کنید، بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری. این سیستم ساده و کارآمد به شما اطمینان می‌دهد که در زمان مناسب و با اولویت به ملاقات پزشک مورد نظر خود برسید.

مشاوره آنلاین برای جراحی زیبایی واژن در ستارخان

برای دریافت مشاوره آنلاین جهت جراحی زیبایی واژن میتوانید از طریق لیست فوق و ورود به پروفایل پزشک مورد نظر نوبت خود را دریافت کنید. مشاوره آنلاین این امکان را به بیماران می‌دهد که با جراحان متخصص در هر زمان و هر مکانی ارتباط برقرار کنند. این روش، برای زنانی که از شرایطی مانند نقص عضوی یا حوادث ناخواسته رنج می‌برند، بسیار مفید است. همچنین، برای زنانی که به دلیل شرایط فرهنگی یا اجتماعی نمی‌ توانند به‌ طور مستقیم به مراکز پزشکی مراجعه کنند، این روش بسیار مناسب است.

هزینه جراحی واژن در ستارخان تهران

هزینه جراحی زیبایی به میزان تخصص پزشک مورد نظر، نوع عمل انتخابی و بیمارستان، کلنیک و تجهیزات مورد نیاز هر فرد بستگی دارد و نمی توان یک هزینه واحد را در نظر گرفت.
ممکن است شما در زمان معاینه، مشاوره و نقاهت نیازمند آزمایشات، دارو و دیگر هزینه های جانبی باشید.
هزینه جراحی واژن در ستارخان تهران

محل انجام جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن یک روند حساس و مهم است که نیازمند انجام توسط جراحان متخصص و با تجربه است. متخصصان جراحی زیبایی واژن را هم در مطب و هم در کلنیک متناسب با نیاز فرد انجام می دهند. در اکثر موارد لابیاپلاستی با بی حسی موضعی در مطب انجام می شود.
شهر تهران، منطقه ستارخان به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه خدمات جراحی زیبایی واژن شناخته می‌ شود. با دسترسی به تجهیزات پیشرفته و جراحان ماهر، مراکز جراحی در این منطقه ارائه‌ دهنده خدماتی از کیفیت بالا به بیماران هستند. تخصص و تجربه جراحان، همراه با استفاده از فناوری‌ های نوین، اعتماد بیشتر بیماران را به این مراکز جلب کرده است.

مراقبت‌ های بعد از جراحی لابیاپلاستی

مراقبت‌های بعد از جراحی لابیاپلاستی
مراقبت‌ های پس از جراحی زیبایی واژن یا همان جراحی لابیاپلاستی یک مرحله حیاتی است که نیازمند مراقبت ویژه است. پس از اتمام عمل جراحی، بیمار باید مراقبت‌ های ویژه‌ ای را دریافت کند تا روند بهبودی را به صورت کامل طی کند. این مراقبت‌ ها شامل استفاده از داروهای تجویز شده، حفاظت از منطقه جراحی، و مراعات نکات بهداشتی است. همچنین، بیمار باید از فعالیت‌ های فیزیکی سنگین خودداری کرده و به خواب و استراحت کافی توجه داشته باشد. همچنین، بیمار باید در صورت بروز هرگونه علائم ناگوار یا مشکلات، به پزشک خود اطلاع دهد تا بتواند به مشکلات بیماری بهتر پاسخ دهد.

جراحی زیبایی واژن با استفاده از لیزر

این روش جدیدترین در جراحی زیبایی واژن است که از تکنولوژی لیزر برای بهبود شکل و اندازه واژن استفاده می‌ کند. در این روش، لیزر با تابش نور خود، بافت‌ های لبهای واژن را تنظیم و بازسازی می‌ کند. عملکرد اصلی لیزر در این روش شامل تنظیم شکل و حجم لبهای بیرونی و داخلی واژن، کاهش اندازه لبها، بهبود بافت پوست واژن، و افزایش استحکام و کشش بافت‌ های واژن است.

جراحی زیبایی واژن با استفاده از لیزر دارای مزایایی مانند کاهش خطر عفونت، کوتاه‌ تر بودن زمان بازگشت به فعالیت‌ های روزمره و کاهش میزان درد و مزاحمت پس از عمل می‌باشد.

با این حال، هر دو روش لابیاپلاستی و جراحی با لیزر نیازمند مشورت با یک پزشک متخصص و متخصص در زمینه جراحی زیبایی واژن می‌ باشند تا بهترین روش برای نیازهای واژنی خاص شما مشخص شود. شما می توانید برای دیدن لیست جراحان زیبایی واژن به لیست فوق مراجعه کنید.

جمع‌ بندی بهترین جراح زیبایی واژن در ستارخان

در نتیجه، مراکز جراحی زیبایی واژن در منطقه ستارخان تهران با توجه به تخصص و تجربه جراحان، استفاده از تجهیزات پیشرفته و ارائه مراقبت‌ های مناسب پس از جراحی، به عنوان گزینه‌ هایی ایده‌ آل برای بیماران می‌ باشند. با رعایت همه‌ ی دستور العمل‌ ها و مراقبت‌ های پس از عمل، بیماران می‌ توانند بهبودی بهتری را تجربه کنند و نتایج مطلوبی از جراحی خود را به دست آورند. شما میتوانید با مراجعه به پروفایل اختصاصی جراح مورد نظرتان اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.
نظر کاربران