بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران

فرشته مقامی
وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران لیستی جامع از اسامی آنان به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است. یک متخصص تغذیه می تواند به شما در تعیین اهداف کاهش وزن کمک کند. آن‌ ها می‌ دانند که شما عادت‌ ها، ترجیحات و نگرش‌ هایی دارید که کاملاً منحصر به شما هستند و می‌ توانند به شما کمک کنند تا برنامه‌ ای برای رسیدن به اهدافتان طراحی کنید و شما را برای رسیدن به آنها مسئول بدانند.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران

نام آدرس شماره تماس
دکتر محمدرضا وفا تهران، بزرگراه رسالت، خیابان کرمان جنوبی، نبش کوچه رضایی، ساختمان پزشکان حدیث، پلاک 50، طبقه دوم، واحد 7 02122319717
دکتر محمد صادق کرمانی تهران، رسالت 02177229644
محمدرضا عبدیان میاندوآب تهران، میدان رسالت، نبش کوچه یوسفی (ضلع جنوب غربی)، پلاک 20، طبقه 1 02177448413
رحمت زهرایی تهران، بلوار رسالت غربی، نبش جنوب غربی بلوار آسیا، پلاک 1، مجتمع پزشکی آسیا 02144159229

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکتر تغذیه برای لاغری در رسالت

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در رسالت، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران

بهترین متخصص تغذیه در رسالت

وقتی صحبت از کاهش وزن و مدیریت وزن به میان می‌آید، تنها چیزی که می‌خورید نیست، بلکه زمانی که می‌خورید نیز اهمیت دارد. یک متخصص تغذیه می تواند به شما کمک کند تا رژیم لاغری متخصص تغذیه را دریافت کنید.شما میتوانید برای یافتن مطب بهترین پزشک تغذیه و رژیم درمانی در رسالت تهران به مشاهده نظرات مراجعین سابق بپردازید. برای این کار کافی است به پروفایل پزشکان مورد نظر خود در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
بیشتر بخوانید: معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک در رسالت تهران
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران

مشاوره آنلاین بهترین مشاور تغذیه در رسالت

در دنیای امروز به دلیل مشغله زیاد انسان های شاید امکان مراجعه حضوری مراجعه به مطب پزشک را نداشته باشند بنابراین ما در وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاوره با پزشک متخصص را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم.کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر در ارتباط باشید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در رسالت تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران