بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران

فرشته مقامی
متخصصان تغذیه متخصصان سلامت هستند که می توانند به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با تغذیه کمک کنند و رژیم متناسب برای کاهش وزن شما ارائه دهند . وب سایت کلینیک زیبایی در جهت سهولت کاربران در امر انتخاب بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران لیستی جامع از اسامی آنان به همراه اطلاعات تماس در اختیار شما قرار داده است.

بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران

نام آدرس شماره تماس
منصوره مشهدی تهران، شهر قدس (قلعه حسن خان)، میدان قدس، ساختمان کیان، طبقه 4 واحد 10 09305028989
فاطمه محتشمی نیا تهران، شهر قدس میدان قدس، ساختمان رویال ( بی بی گل سابق )، طبقه پنجم، واحد ۹ 09307603283
دکتر مسعود خورشیدی تهران، شهر قدس، بلوار امام خمینی، نبش خیابان امارت، جنب بانک کشاورزی، کلینیک تخصصی ماه رخ 02146869351
سمانه چایچی یگانه تهران، شهر قدس، خیابان 8 متری شورا، روبروی باشگاه مدرن، پلاک 147، طبقه 2 02146820184

اخذ نوبت اینترنتی بهترین متخصص تغذیه در شهر قدس

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم کرده است که بتوانید به آسانی در هرجایی که هستید نوبت خود را به صورت اینترنتی از مشاوره تغذیه و دکتر تغذیه کودکان در قدس دریافت نمایید. برای اخذ نوبت آنلاین از طریق وب سایت کلینیک زیبایی، می‌توانید از لیست فوق کمک گرفته و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر تغذیه و لاغری در قدس و دکتر تغذیه برای چاقی، به صفحه اختصاصی آنان وارد شده و در بهش دریافت نوبت، نوبت خود را بر اساس ساعت و روز مورد نظر مورد اخذ نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران

 متخصص تغذیه خوب در شهر قدس

کار یک متخصص تغذیه بر روی غذا و نقش آن در کمک به کاهش وزن افراد متمرکز است . شما میتوانید برای یافتن دکتر تغذیه خوب و دکتر تغذیه برای چاقی به مشاهده نظرات مراجعین سابق بپردازید. برای این کار کافی است به پروفایل پزشکان مورد نظر خود در لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش گالری و یا نظرات کابران، با اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب نمایید.
بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران

مشاوره آنلاین بهترین مشاور تغذیه و رژیم درمانی در قدس تهران

در دنیای امروز به دلیل مشغله زیاد انسان های شاید امکان مراجعه حضوری مراجعه به مطب پزشک را نداشته باشند بنابراین ما در وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاوره با پزشک متخصص را برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته ایم.

کافیست در جدول بالا روی نام دکتر یا کلینیک مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین در پروفایل پزشک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر در ارتباط باشید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر تغذیه و لاغری در قدس تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران