بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران

بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران

فرشته مقامی

متخصص زنان و زایمان یک پزشک است که در مراقبت از بیماری ها و اختلالات دستگاه تناسلی زنان تخصص دارد و همچنین شرایط بهداشتی را در بیمارانی که بر قاعدگی، بارداری، زایمان، کف لگن و اندام‌های تولید مثل داخلی و خارجی تأثیر می‌گذارند، درمان می‌کند. وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران می پردازد. با ما همراه شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران

لیست زیر شامل تعدادی از بهترین پزشکان زنان زایمان در قدس تهران می باشد:

نام آدرس شماره تماس
دکتر اکرم میرزامرادی تهران، قدس، خیابان امام خمینی، روبروی مسجد، ساختمان مدیا، طبقه 2، واحد 5 02146862574
دکتر آزاده رستگار تهران، قدس، میدان آزادی (سر قنات)، بلوار امام خمینی، کوچه رضا قلی، پلاک 5، ساختمان فلورانس، طبقه سوم، واحد 6 09194599688
دکتر سیده معصومه اردهالی تهران، قدس، بلوار امام حسین، سه راه طالقانی، روبروی مالک اشتر، نبش گروسی، پلاک 5 02146872536
دکتر ریتا عمادی اله یاری تهران، بین میدان قدس و میدان قنات، بعد از خیابان عمارت، جنب بانک کشاورزی، طبقه زیر همکف، درمانگاه شبانه روزی به آفرید 02146839075

دریافت نوبت اینترنتی دکتر زنان و زایمان در قدس

یکی از ویژگی های سایت کلینیک زیبایی که برای عزیزان طراحی شده است، دریافت نوبت به صورت اینترنتی می باشد. جهت کسب نوبت آنلاین کافی است بر روی نام پزشکان معرفی شده به صورت vip در جدول بالا، کلیک کنید. سپس صفحه پروفایل پزشک مورد نظر را مشاهده می کنید و می توانید بر اساس زمان های حضور پزشک، نوبت خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت نوبت شما باید اطلاعات تکمیلی از جمله شماره تماس، سن، جنسیت و … را در فرم درخواستی تکمیل نمایید.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی واژن را دارید میتوانید به لینک بهترین جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه نمایید و با جراحان برتر آشنا شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران

هزینه ویزیت دکتر زنان قدس

هزینه ویزیت دکتر زنان در صورتی که بیمه تکمیلی و یا برگه ارجا از پزشک خانواده را نداشته باشید، بین 200.000 تومان تا 260.000 تومان می باشد.

مشاوره آنلاین به بهترین دکتر زنان زایمان قدس

بهترین متخصص زنان و زایمان در قدس تهران

شما کاربران عزیز می توانید به کمک سایت کلینیک زیبایی با بهترین دکتر زنان مشاوره آنلاین داشته باشید. برای مشاوره و صحبت به صورت آنلاین کافیست ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی آیکون چت آنلاین کلیک نمایید. به کمک مشاوره آنلاین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد انواع بیماری های زنان و راه های درمان آن از پزشک بپرسید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران