متخصص زنان و زایمان در شوش

بهترین متخصص زنان و زایمان در شوش تهران

فرشته مقامی

به طور طبیعی، متخصص زنان و زایمان با سلامت باروری مرتبط است، اما آنها همچنین متعهد به کمک به شما برای دستیابی به سلامت کلی مطلوب هستند . بسیاری از متخصصان زنان و زایمان، علاوه بر مراقبت‌های معمولی باروری که شما با آن آشنا هستید، مجموعه‌ای از مراقبت‌های زنانه را نیز ارائه می‌دهند . وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین متخصص زنان و زایمان در شوش تهران می پردازد. با ما همراه شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در شوش تهران

دکتر مهتاب شریعتی

دکتر مهتاب شریعتی، متخصص زنان و زایمان، یکی از پزشکان برجسته در زمینه سلامت زنان است. خدمات ایشان شامل مراقبت‌ های پیش از بارداری، دوران بارداری و پس از زایمان، تشخیص و درمان بیماری‌ های زنان، مشاوره و ... می‌ باشد.

آدرس: تهران، شوش، بلوار امام خمینی، شریعتی کلینیک متخصصین بالای داروخانه دکتر قربانی

تلفن: 09009401099

دریافت نوبت اینترنتی دکتر زنان و زایمان در شوش

یکی از ویژگی های سایت کلینیک زیبایی که برای عزیزان طراحی شده است، دریافت نوبت به صورت اینترنتی می باشد. جهت کسب نوبت آنلاین کافی است بر روی نام پزشکان معرفی شده به صورت vip در جدول بالا، کلیک کنید. سپس صفحه پروفایل پزشک مورد نظر را مشاهده می کنید و می توانید بر اساس زمان های حضور پزشک، نوبت خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت نوبت شما باید اطلاعات تکمیلی از جمله شماره تماس، سن، جنسیت و … را در فرم درخواستی تکمیل نمایید.

اگر قصد انجام جراحی زیبایی واژن را دارید میتوانید به لینک بهترین جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه نمایید و با جراحان برتر آشنا شوید.

بهترین متخصص زنان و زایمان در شوش تهران

هزینه ویزیت دکتر زنان شوش

هزینه ویزیت دکتر زنان در صورتی که بیمه تکمیلی و یا برگه ارجا از پزشک خانواده را نداشته باشید، بین 200.000 تومان تا 260.000 تومان می باشد.

مشاوره آنلاین به بهترین دکتر زنان زایمان شوش

بهترین متخصص زنان و زایمان در شوش تهران

شما کاربران عزیز می توانید به کمک سایت کلینیک زیبایی با بهترین دکتر زنان مشاوره آنلاین داشته باشید. برای مشاوره و صحبت به صورت آنلاین کافیست ابتدا وارد پروفایل پزشک مورد نظرتان شوید و سپس بر روی آیکون چت آنلاین کلیک نمایید. به کمک مشاوره آنلاین می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد انواع بیماری های زنان و راه های درمان آن از پزشک بپرسید.

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران