بهترین دکتر تزریق چربی در ولنجک

بهترین دکتر تزریق چربی در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در ولنجک تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

در امر حجم دهی و کانتورینگ بسیار مهم است که پزشکی با سابقه این امور را انجام دهد و قرینگی حفظ شود. ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در ولنجک تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در ولنجک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر خلیل فارسی نژادتهران، ولنجک، خیابان ساسان شمالی، بین خیابان 13 و 15، پلاک 33، طبقه دوم، واحد 2102126806595
02126806045
2دکتر مهدی اوصیاتهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، مجتمع تجاری گالریا، طبقه ششم شمالی، واحد 1102122186868
3دکتر گیتا مجید زادهتهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
پلاک 33، واحد 21
02126806045
02126806049
02126806595

هزینه تزریق چربی در ولنجک

برای برآرود هزینه های تزریق چربی باید نکاتی را بدانید. این امر زیبایی برای همه شرایط یکسانی ندارد و همین امر موجب شده است که هزینه ها به صورت منحصر بفرد برای هر شخص محاسبه شود. دلایلی همچون دستمزد دکتر، مرکز انتخابی شما، گستردگی ناحیه تزریق و بخش های مورد نظر برای تزریق در هر فرد. پس میتوانید با یک جلسه مشاوره، از هزینه دقیق تزریق چربی در ولنجک تهران اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در ولنجک

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در ولنجک

تنها با یک کلیک بر روی پروفایل پزشک علاوه بر دریافت نوبت، از نمونه کارهای پزشک دیدن فرمایید. امروزه نوبت دهی اینترنتی از جمله خدماتی است که کار را برای مراجعه کنندگان آسان کرده است و وب سایت کلینیک زیبایی این امکان را برای شما فراهم آورده است.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در ولنجک

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در ولنجک

مشاوره آنلاین از جمله خدماتی است که امروزه موجب راحتی کار مراجعین عزیز می باشد و همچنین باعث شده در هرجایی که حضور دارید با پزشکان برتر در ولنجک تهران در رابطه با خدمات تزریق چربی مشورت بگیرید. میتوانید از طریق پروفایل اختصاصی دکتر که در لیست فوق قرار دارد از دیگر خدمات او نیز اطلاع یابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در ولنجک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه