بهترین دکتر تزریق چربی در فرجام

بهترین دکتر تزریق چربی در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در فرجام تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

اگر نیاز به حجم دهی و جوانسازی را در خود احساس میکنید، میتوانید از تزریق چربی استفاده کنید. ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در فرجام تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343
3دکتر فرخ سواددارتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم، ساختمان سهند، پلاک 4902177729350
02177738913

هزینه تزریق چربی در فرجام

برای برآورد هزینه های تزریق چربی در فرجام تهران لازم است بدانید عواملی باعث وجود هزینه های منحصر بفرد برای هر شخص می شود. برای مثال گستردگی محدوده تزریق در هر فردی، دستمزد پزشک، کلینیکی که در آن تزریق را انجام می دهید و ناحیه مورد نظر از عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه ها می باشد. با یک جلسه مشاوره از هزینه دقیق اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در فرجام

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرجام

برای نوبت دهی آنلاین میتوانید به راحتی و تنها با یک کلیک بر روی پروفایل پزشک علاوه بر دریافت نوبت آنلاین با کمک همان پروفایل اختصاصی، نمونه کارهای واقعی از پزشک را ببینید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در فرجام

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در فرجام

مشاوره آنلاین از جمله خدمات ارزنده ای است که میتوانید در هرجایی که حضور دارید از بهترین پزشکان در محدوده فرجام کمک گرفته و مشاوره دریافت کنید. علاوه بر این میتوانید با مراجعه به پروفایل شخصی پزشک از دیگر خدمات دکتر نیز اطلاع یابید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در فرجام تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه