بهترین دکتر تزریق چربی در سهروردی

بهترین دکتر تزریق چربی در سهروردی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر تزریق چربی در سهروردی
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی قصد معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در سهروردی تهران برای جوانسازی، رفع چین و چروک و جوانسازی را دارد.

بهترین راه برای حجم دهی و جوانسازی و کانتورینگ، تزریق چربی است که باید توسط پزشکی با تجربه انجام گیرد. ما لیستی جامع از برترین دکتر تزریق چربی در سهروردی تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده ایم.

بهترین دکتر تزریق چربی در سهروردی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز پوست، مو و لیزر بیوتاتهران، سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی، نرسیده به تقاطع عربعلی، پلاک 83، طبقه 6، واحد 1402188764143
09961750132

سایر پزشکان تزریق چربی در سهروردی

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر یزدان بخش نجفیانتهران، سهروردی شمالی، خیابان قندی، پالیزی، پلاک 1002188769957

هزینه تزریق چربی در سهروردی

هزینه های مربوط به تزریق چربی در هر فردی متفاوت است زیرا شرایط برای همه افراد یکسان نیست. دستمزد پزشک، گستردگی محدوده تزریق در هر فردی، کلینیکی که در آن تزریق را انجام می دهید و ناحیه مورد نظر از عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه ها می باشد. با یک جلسه مشاوره از هزینه دقیق اطلاع یابید.

هزینه تزریق چربی در سهروردی

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در سهروردی

نوبت دهی اینترنتی از خدماتی است که وب سایت کلینیک زیبایی برای راحتی کاربران فراهم آورده است. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک علاوه بر اخذ نوبت اینترنتی، نمونه کارهای دکتر را نیز مشاهده کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق چربی در سهروردی

مشاوره آنلاین بهترین متخصص تزریق چربی در سهروردی

برای استفاده از مشاوره آنلاین میتوانید در هرجایی که هستید با بهترین متخصص تزریق چربی در سهروردی تهران صحبت کرده و مشورت کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل دکتر انتخابی خود، با دیگر خدمات دکتر نیز آشنا شوید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست برترین دکتر تزریق چربی در سهروردی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه