بوتاکس

تاثیر بوتاکس بر درمان خطوط پنجه کلاغی

پری چاوشی

بوتاکس یکی از مواردی است که برای درمان خطوط پنجه کلاغی استفاده می شود. در این مقاله میتوانید تاثیر بوتاکس برای درمان خطوط پنجه کلاغی را ببینید.

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

یک درمان آرام بخش عضلانی به نام سم بوتولینوم است که به صورت موقتی و در بازه زمانی مشخصی باعث فلج کردن عضلات می شود.تزریق ها با متوقف کردن رسیدن سیگنال های عصبی به عضلات کار می کنند به طوری که ماهیچه ها به اندازه سابق منقبض نمی شوند.

تاثیر بوتاکس برای نواحی مختلف جوابگو است. جمله انقباض چشم و تعرق نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در مراکز تزریق بوتاکس در شیراز میتواند این کار را توسط دکتر متخصص انجام دهید.

مشکلات احتمالی بعد از تزریق به اطراف چشم چیست؟

معمولا اگر این کار را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید بدون وارض جانبی خواهد بود. در نظر داشته باشید که تنها عارضه بعد از تزریق تورم و قرمزی کوتاه مدت است که بعد از چند دقیقه برطرف خواهد شد.

تاثیر بوتاکس

آیا بوتاکس برای درمان چروک پنجه کلاغی موثر است؟

این تزریق یکی از رایج ترین روش های سرپایی برای درمان چین و چروک های پنجه کلاغی است. این چین و چروک صورت در نزدیکی گوشه های بیرونی چشم ایجاد می شوند. تاثیر بوتاکس برای این ناحیه در جهت از بین بردن چین و چروک ها است. اگر به دنبال درمان خطوط پنجه کلاغی با بوتاکس در شیراز یا سایر شهرستان ها هستید در لینک درج شده سایت کلینیک زیبایی این مراکز را به شما معرفی کرده است.

عوارض درمان خطوط پنجه کلاغی با بوتاکس

این عوارض به صورت کوتاه مدت هستند و چند مدت بعد از تزریق از بین خواهد رفت.

  • افزایش میزان اشک در چشمان شما
  • خشکی (به ویژه در اطراف محل تزریق)
  • افتادگی پلک
  • کجی ابرو
  • سردرد

آیا تزریق بوتاکس به خطوط پنجه کلاغی خطرناک است؟

تزریق این ماده در کل دردناک نیست اما بسته به آستانه تحمل درد افراد میتواند دردناک نیز باشد.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد.

نظر کاربران