بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیان تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیان تهران

فاطمه صابری
دکتر تزریق بوتاکس در شیان
مشاهده همه
قبل از تصمیم گیری برای تزریق بوتاکس، مهم است که با یک متخصص پوست یا جراح زیبایی مشورت کنید. این متخصص می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا تزریق بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر. برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس و انتخاب بهترین دکتر بوتاکس در شیان تهران همراه با آدرس و شماره تماس به لیست زیر که سایت کلینیک زیبایی جمع آوری کرده است مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیان تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل پزشکان تزریق بوتاکس زیر، از خدمات، نمونه کار، دریافت نوبت اینترنتی، اطلاعات تماس کلینیک ها، لوکیشن دقیق مرکز و شماره ثبت کلینیک زیبایی اطلاع یابید.
ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر مهشید طالبیتهران، هروی، خیابان موسوی، مرکز تجاری تیدا سنتر، طبقه 4 اداری، واحد B3
تهران، پیروزی، خیابان شکوفه، روبروی فروشگاه افق کوروش، نبش کوچه قمصری، پلاک 94، ساختمان امیرکبیر، طبقه 5، واحد 10
02122251225
09002252052
2
دکتر آذر السادات عفت نژادتهران، میدان هروی، میدان ملت، ابتدای خیابان قلیچ خانی، پلاک 102، طبقه همکف، واحد 402126318581
02126318582
09021333707

سایر مراکز تزریق بوتاکس در شیان تهران

چنانچه پزشک مورد نظر خود را در لیست فوق نیافتید، در این بخش می توانید با دیگر پزشکان محدوده شیان پیدا کنید.

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1
خدمات کلینیک پوست و موی شیان
تهران، شیان، میدان طجرلو، کلینیک شیان
02124867000
2
مطب پوست، مو و لیزر دکتر مریم شهسواری
تهران، شیان 02122791003

هزینه تزریق بوتاکس در شیان تهران چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله محل تزریق، مقدار بوتاکس مصرفی، برند بوتاکس و... . برای اطلاع از هزینه های دقیق میتوانید به لیست فوق مراجعه نمایید و با برقراری تماس با مراکز و پزشکان معرفی شده، نوبت خود را دریافت نمایید.
هزینه تزریق بوتاکس در شیان تهران چقدر است؟
تزریق فیلر در شیان
اگر به دنبال جوانسازی پوست خود هستید و میخواهید از تزریق فیلر استفاده کنید، میتوانید با فشردن دکمه، با بهترین دکتر تزریق فیلر شیان آشنا شوید و نوبت خود را دریافت نمایید.

نمونه کار دکتر تزریق بوتاکس در شیان

نمونه کار دکتر تزریق بوتاکس شیان می تواند به شما کمک کند تا در مورد مهارت و تجربه پزشک تصمیم بگیرید. با مشاهده نمونه کار پزشک، می توانید کیفیت کار او را مشاهده کنید و ببینید که آیا نتایج مورد انتظار شما را به دست می دهد یا خیر. با مراجعه به لیست فوق و انتخاب پزشک، به پروفایل مراکز وارد شوید و در بخش گالری به مشاهد نمونه کارها بپردازید. برای رسیدن به پوستی بدون چین و چروک و جوان راه های زیادی وجود دارد اما این راه برای هر شخص با توجه به شرایط فیزیکی و سنی و جنسیت و ... متفاوت است، پس بهتر است برای انتخاب بهترین راه به لینک بهترین کلینیک زیبایی در شیان تهران مراجعه کنید تا پزشکان معتبر معرفی شده شما را در این انتخاب کمک کنند.
نمونه کار دکتر تزریق بوتاکس در شیان

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست تزریق بوتاکس در محدوده شیان دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران