بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران

فاطمه صابری
دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران می پردازد. جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس این پزشکان به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نایستهران، خیابان ولیعصر، بعد از میدان ولیعصر، نرسیده به سینما آفریقا، روبروی بانک کشاورزی، ساختمان اطبا، پلاک 1802، طبقه ۳، واحد ۲
تهران، خیابان هاشمی، بین جیحون و کارون، کوچه اسدمردی، کوچه ولیعصر، پلاک 6
09331559504
02188936477

هزینه تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا این هزینه با توجه به دستمزد پزشک، برند بوتاکس، ناحیه انتخابی برای بوتاکس و حجم مورد نیاز از ماده بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر از هزینه های بوتاکس در سلسبیل تهران میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و با پزشک مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

هزینه تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران چقدر است؟

بهترین دکتر بوتاکس در سلسبیل تهران کیست؟

اگر به دنبال بهترین دکتر بوتاکس در سلسبیل میگردید، به لیست فوق مراجعه کرده و با پزشک انتخابی خود تماس حاصل فرمایید. برای داشتن بهترین نتیجه ها از بوتاکس همچون قرینه بودن صورت و طبیعی بودن کار، باید از پزشکی حرفه ای کمک بگیرید. ویژگی های یک پزشک با تجربه به شرح زیر است:

  • تجربه کافی در زمینه تزریق بوتاکس
  • آشنایی کامل با آناتومی صورت
  • قبل از تزریق بوتاکس اطلاعات کافی از بیمار خود داشته باشد و به او مشاوره دهد همچنین داروهای مصرفی بیمار خود را بپرسد
  • هیچگونه آسیبی به عروق خونی و پوست وارد نکند
  • از بوتاکس اصل و دارای تایید وزارت بهداشت و درمان استفاده کند

نوبت دهی اینترنتی دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل تهران

گرفتن نوبت اینترنتی یکی از قابلیت هایی است که وب سایت کلینیک زیبایی برای شما کاربارن گرامی در نظر گرفته است. در لیست بالا با کلیک روی نام پزشک وارد پرفایل وی شده و از قسمت اخذ نوبت، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایید.

مشاوره آنلاین با دکتر تزریق بوتاکس در سلسبیل

مشاوره آنلاین به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور در مطب تمام سوالات خود را از پزشک متخصص بپرسید. شما می توانید در پروفایل پزشکان از قسمت چت آنلاین با دکتر مورد نظر خود در ارتباط باشید.

کلام آخر

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست تزریق بوتاکس در محدوده سلسبیل دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران