بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز

فرشته مقامی

بوتاکس از بوتولینوم ساخته شده است. سم بوتولینوم توسط نوع خاصی از باکتری تولید می شود. در مقادیر بالاتر می تواند سمی باشد. با این حال، فقط دوزهای کوچک و ضعیف تر سم بوتولینوم برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می شود.در صورتی که به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز هستید، می توانید به جدول زیر مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز

نام آدرس شماره تماس
دکتر عبدالرضا امینی اهواز، کوروش، خیابان اقبال، بالاتر از داروخانه فدک، پلاک 15، طبقه 1 06134482682
دکتر فرانک دانش پژوه اهواز، خیابان کیانپارس، فلکه سوم نبش مهین غربی، برج پزشکی تخصصی و فوق تخصصی اهواز، طبقه 2 06133389466
دکتر جمیله طابوسیان اهواز، گلستان، خیابان فروردین، نبش خیابان دی، ساختمان ظاهری، طبقه 3، واحد 7 06133219446
دکتر زینب رحیمی اهواز، زیتون کارمندی، فلکه چیتا، نبش خیابان حجت، مجتمع پزشکی شعله، طبقه 4 09376882068
دکتر سیمین دواچی اهواز، کیانپارس، نبش 6 غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی 1، طبقه 2 06133910400

هزینه تزریق بوتاکس در اهواز چقدر است؟

اگرچه بوتاکس و سایر نوروتوکسین‌ها، مانند Xeomin، Dysport، Jeuveau و Daxxify، این روزها بسیار محبوب هستند، هنوز سردرگمی زیادی در مورد نحوه عملکرد و هزینه آنها وجود دارد.شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های موجود در لیست بالا تماس حاصل نمایید.

در صورتی که به دنبال دکتر تزریق فیلر در اهواز هستید، اطلاعات برخی از بهترین پزشکان در این زنه در لینک درج شده جمع آوری شده است.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز

بهترین دکتر برای تزریق بوتاکس در اهواز کیست؟

هنگامی که بوتاکس تزریق می شود، سیگنال های عصبی خاصی را که باعث انقباض عضلات می شوند، مسدود می کند. ماهیچه ها شل می شوند و چین و چروک های ناخواسته را کاهش می دهند. این اثر حدود 3-6 ماه طول می کشد. پس از آن، ماهیچه ها دوباره حرکت می کنند و چین و چروک ها برمی گردند.پزشکان زیادی وجود دارند که تزریق بوتاکس را انجام می دهند . این به شما بستگی دارد که بهترین پزشک را انتخاب کنید.تمام پزشکانی که در جدول فوق معرفی کرده ایم در شهر اهواز پزشکانی ماهر و با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس هستند.

نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای تزریق بوتاکس اهواز

گرفتن نوبت به صورت غیرحضوری به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه های زیادی بتوانید زمان مراجعه خود را رزرو نمایید. شما می توانید در جدول بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین در پروفایل پزشک، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

در صورتی که به دنبال مرکز دکتر جوانسازی پوست در اهواز هستید، می توانید به لینک درج شده مراجعه نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در اهواز

نظر کاربران