اکستنشن مو در صادقیه تهران

بهترین مرکز اکستنشن مو در صادقیه تهران

پگاه جاوید
اکستنشن مو در صادقیه تهران
مشاهده همه

سایت کلینیک زیبایی به معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در صادقیه تهران پرداخته است. شما میتوانید با مراجعه به لیست زیر، اطلاعات جامعی از مراکز اکستنشن مو در صادقیه به دست آورید.

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در صادقیه تهران

سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که شما کاربران عزیز بتوانید با ورود به هر یک از پروفایل سالن های اکستنشن مو زیر از خدمات، نمونه کار، اطلاعات تماس سالن ها و لوکیشن دقیق مرکز اطلاع یابید.

ردیفنامآدرستلفن
1
سالن زیبایی نازنین شاهسواریتهران، صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بعد از شیرینی محفل، پلاک 74، طبقه اول02144002100
09126036352
09926036352

سایر میکاپ اکستنشن مو در صادقیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1سالن زیبایی سیمینتهران، صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خیابان سلیمی جهرمی و گلستان، روبروی فرهنگسرای فردوس، پلاک 191، طبقه 302144062024
09125151870

دریافت نوبت آنلاین از اکستنشن مو صادقیه

برای دریافت نوبت آنلاین از سالن های اکستنشن مو صادقیه، کافیست به لیست فوق مراجعه نمایید و در بخش ارتباط با ما شماره خود را وارد نمایید. در این بخش، معمولاً یک فرم وجود دارد که باید اطلاعات خود را در آن وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و انتخاب نوع خدمات می باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی دکمه ارسال کلیک کنید. در این مرحله، سالن زیبایی مورد نظر شما پیامی برای شما ارسال خواهد کرد و نوبت مورد نظر شما را رزرو خواهد کرد. در برخی از سالن های زیبایی، ممکن است امکان رزرو نوبت آنلاین وجود نداشته باشد. در این صورت، می توانید با شماره تلفن سالن تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو نمایید. همچنین برای مشاهده بهترین سالن زیبایی در صادقیه تهران می توانید روی لینک کلیک نمایید.

اکستنشن مو در صادقیه تهران

مشاهده نمونه کارهای اکستنشن مو در صادقیه

یکی از بهترین راه های یافتن بهترین مرکز اکستنشن مو در صادقیه، مشاهده نمونه کارهای آن سالن می باشد. برای مشاهده تصاویر نمونه کار، از لیست فوق سالن مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از ورود به پروفایل، در بخش گالری، تصاویر را مشاهده نمایید.

کلام آخر

در این لیست به معرفی بهترین اکستنشن مو در صادقیه پرداخته ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران