درباره

شماره ثبت :
سالن زیبایی نازنین شاهسواری

تا شب یلدا 20 درصد تخفیف روی تمامی خدمات

روزهای جمعه با هماهنگی قبلی مراجعه نمایید.

اینستاگرام سالن زیبایی نازنین شاهسواری: nazanin_shahsavary_makeup

آغــاز فعالیت نازنیـن شاهسـواری از سال 1382 در سالـن زیبایی دٌرین واقـع در مرزداران در حـوزه آرایش و پیرایش بود و پس از آن از سـال 1390 شـروع به فعالیت در حوزه گریـم و طراحـی چهره نمــود و دوره هــای مدرســی گریــم و میـکاپ بیــن المللـی را پشت ســرگذاشت و با آکادمـی عزیـزی و شرکت مهر گستر شروع به همکاری کرد ایشان دارای استیج آموزشی در کشور های ترکیه، دبـی، عمـان می باشنـد و دارای فوق تخصص در آمـوزش گریــم و میکاپ های ژورنــالی هستند.

سالن زیبایی نازنین شاهسواری با کادری مجرب و فوق حرفه ای در ارائه خدمات با بیش از یک دهه تجربه برای بانوان عزیز خدماتی مانند میکاپ و گریم عـروس، شینیـون و دیزاین مـو، خـدمات نـاخــن، اکستنشن و کاشت مـژه، انـواع لایت ها، احیــای مو و کـــراتین، کوپ هـای ژورنـــالی، اکستنشن مــوهای طبیعی و بافت های ژورنـــــالی با موی اضافـــه، خدمات اپیلاسیون، میکروپیگمنتنشن، با برتـــرین کیفیت و عالی ترین متد روز فراهم میباشد.
شما میتوانید تجربه مشتریان ما را در پیج ما شاهد باشید و با اطمینان خاطر به ما برای انجام خدمات مراجعه فرمایید.
شرح خدمات ما شامل:

  • میکاپ تخصصی عروس

در روز ویژه‌ای که شما به عنوان عروس خواهید درخشید، هر جزئیات کوچکی برای به واقعیت درآوردن رویای شما مهم است. نازنین شاهسواری، با افتخار به عنوان یک هنرمند میکاپ تخصصی عروس، با شما در این سفر زیبایی همراه خواهم بود.

هنر میکاپ برای روز خاص
با تخصص در آرایش عروس، ما از ترکیب تکنیک‌های مدرن با استفاده از محصولات با کیفیت برای ایجاد زیبایی طبیعی و خیره‌کننده معروف هستیم. از رنگ‌های مناسب با پوست شما تا نکات کوچکی که به زیبایی چشمان و لبهای شما افزوده می‌شود، هر جزئیاتی با دقت بیشتری درنظر گرفته می‌شود.

تجربه آرایشی منحصر به فرد
هر عروس دارای یک داستان خود است، و من با توجه به سبک و شخصیت شما، یک تجربه آرایشی منحصر به فرد ایجاد می‌کنم. از جلسات مشاوره تا آرایش آزمایشی، هر گام این سفر به سوی زیبایی با احترام به شما و ترکیب با ذوق شما انجام می‌شود.

آرامش و اعتماد به نفس در روز مناسب
به عنوان یک هنرمند میکاپ، هدف من این است که شما در روز عروسی خود آرامش داشته باشید و با اعتماد به نفس و خندان به جلوه‌ی بهترین خود بپردازید. هر جزئیات میکاپ شما با دقت و حساسیت اجرا می‌شود تا شما به عنوان عروسی خاص و دلنشین درخشیده و خاطراتی خوب از این روز برای همیشه باقی بماند.

(آرایش دائم صورت)
اصلاح و قرینه سازی ابرو و طراحی به سبک جدید به روش تار به تار شبیه تار مو و کرکی میکروبلیدینگ به روش (نچرال، مویی، کرکی، ایرانی)، فیبروز میکروشیدینگ میکروپیگمنتیشن، رژ لب و شید لب، بن مژه مینیاتوری و ساده و انواع خط چشم به روش فیکانتور اروپا فیکانتور لب، رژ لب دائم، خط چشم، فیکانتور چشم، بن مژه با بهترین بی حسی بدون کوچکترین درد توسط مستر و مدرس پر سابقه فنی و حرفه‌ای.

رنگ و لایت:
تخصص ما در زمینه رنگ و لایت بر اساس آخرین روش‌ها و ترفندهای مدرن است. از تغییر رنگ تا ایجاد لایت‌های متنوع، ما با دقت فراوان و نگاه حرفه ای به زیبایی موهای شما توجه میکنیم و به زیبایی شما جلوه‌ای تازه می‌بخشیم. تیم ما از آرایشگران با تجربه و آگاه از آخرین متد های بروز استفاده می‌کند. استفاده از مواد با کیفیت برای حفظ سلامت موها در اولویت ماست. ما از محصولات حاوی عناصر مغذی استفاده می‌کنیم تا هم زیبایی موهای شما را افزایش دهیم و هم سلامت آنها را حفظ کنیم.
اگر به دنبال رنگ و لایتی منحصر به فرد و هنری هستید، با ما تماس بگیرید. ما آماده‌ایم تا به شما زیبایی با کیفیتی بخشیم.

کراتین مو و احیای مو: فرآیند تخصصی برای بازسازی و درخشان کردن موها با افتخار به شما خدمات کراتین مو و احیای مو را ارائه می‌دهیم. این فرآیندهای تخصصی به شما کمک می‌کنند تا موهای خسته و دچار مشکلاتی مانند خشکی مو، موهای خشن و موخوره دار، آسیب، و کاهش درخشندگی، به زندگی جدیدی بازگردند.

کراتین مو: یک نفحه زندگی برای موهای خسته:
کراتین، یک پروتئین طبیعی در موهاست که با گذشت زمان و ناشی از فعالیت‌های محیطی کاهش می‌یابد. فرآیند کراتین مو، این پروتئین را به موها باز می‌گرداند. این عمل باعث نرمی، لطافت، و درخشندگی به موها می‌شود، همچنین از موها در برابر عوامل خارجی حفاظت می‌کند.

احیای مو: بازسازی عمیق برای موهای آسیب‌دیده:
اگر موهای شما از آسیب‌های شدیدی مانند شکنندگی، خشکی یا آسیب به ساختار داخلی رنگ‌ها رنج می‌برند، فرآیند احیای مو مناسب است. این فرآیند با استفاده از ترکیبات بازسازی‌کننده، موها را تقویت می‌کند، ساختار آنها را به حالت ایده‌آل بازمی‌گرداند و به درخشندگی و لطافت بازمی‌گرداند.

چرا ما؟
تخصص ما: تیم متخصص و آگاه از آخرین تکنولوژی‌ها در زمینه کراتین و احیای مو به شما خدمات ارائه می‌دهد.
مواد با کیفیت: از مواد با کیفیت برتر و تست‌شده استفاده می‌کنیم تا بهترین نتایج را برای موهای شما به ارمغان بیاوریم.

خدمات مژه : اکستنشن و کاشت مژه

در سالن زیبایی ما خدمات مژه با بهترین متریال و جدیدترین متدهای روز دنیا توسط افراد حرفه‌ای و مجرب دارای تجربه که این خدمات را به بهترین کیفیت به شما عزیزان که ما را انتخاب کرده‌اید ارائه میشود. استفاده از مژه‌های سبک و ابریشمی و چسب ضد حساسیت همراه با ظرافت و مهارت پرسنل می‌تواند مکمل زیبایی دوچندان چشمان شما باشد.
شما بااستفاده از این روش می‌توانیدخودتان را با طیب خاطر به متخصصین ما بسپارید.

خدمات کاشت ناخن: زیبایی ماندگار با لمسی از هنر و تخصص

در سالن زیبایی ما، خدمات کاشت ناخن به عنوان یک هنر حرفه‌ای و زیبایی با لمسی از تخصص ارائه می‌شود. ناخن کار های ما یک داستان زیبا را با طراحی‌های خاص و متنوع برای ناخن های شما ارائه می دهند، در حالی که هر رنگ و جزئیاتی به زیبایی دست شما افزوده می‌شود.

طراحی حرفه‌ای:
تخصص و هنر در طراحی ناخن یک ترکیب مطلوب است. از طراحی‌های ساده و الگانت گرفته تا آثار هنری پیچیده، تیم ما با دقت به هر جزئیات، ناخن‌های شما را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند.

استفاده از مواد با کیفیت:
از مواد با کیفیت بالا و پرسنل ماهر استفاده می‌کنیم تا ناخن‌های شما درخشان، مقاوم و زیبا باشند. رنگ‌های متنوع و جزئیات شگفت‌آور به انتخاب شما اضافه می‌شوند.

تجربه لذت‌بخش:
ما فضایی آرام و شیک فراهم کرده‌ایم تا شما تجربه‌ای لذت‌بخش و آرام را در حین خدمات کاشت ناخن داشته باشید. استفاده از وسایل بهداشتی و ابزارهای مدرن، اطمینان از راحتی و سلامت ناخن‌های شما را به شما می‌دهد.

این صفحه متعلق به سالن زیبایی نازنین شاهسواری در شهر تهران می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات سالن زیبایی نازنین شاهسواری را مشاهده نمایید. "کلینیک زیبایی" بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه پزشکی و زیبایی را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با سالن زیبایی نازنین شاهسواری کافیست با شماره 02144002100, 09126036352, 09926036352 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در تهران، صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بعد از شیرینی محفل، پلاک 74، طبقه اول مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید با استفاده از دکمه مشاوره آنلاین هرگونه سوال یا درخواست خود را برای سالن زیبایی نازنین شاهسواری ارسال نمایید.
تعداد بازدید: 635
ادامه توضیحات

خدمات

  • کراتین مو
  • کاشت ناخن
  • طراحی ناخن
  • شینیون
  • رنگ مو
  • خدمات میکاپ
  • خدمات صافی و احیا مو
  • براشینگ مو
  • اکستنشن مو
  • میکروپیگمنتیش
  • لیفت و لمینت مژه
  • کوتاهی مو
  • کاشت و اکستنشن مژه
  • اپیلاسیون
مشاهده همه

ویدیو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 10 تا 12 12 تا 19
یکشنبه 10 تا 12 12 تا 19
دوشنبه 10 تا 12 12 تا 19
سه‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
جهار‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
پنج‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
تهران، صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بعد از شیرینی محفل، پلاک 74، طبقه اول
مسیریابی