قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است؟

قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است؟

پری چاوشی

پاسخ به این سوال که قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است؟ را در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی دریافت می کنید. توجه داشته باشید برای اثربخشی هر چه بیشتر این عمل موارد زیر را رعایت نمایید.

آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو

قطعا یکی از مهمترین کارهایی که قبل از هر عمل زیبایی یا درمانی باید انجام دهید، آزمایش هایی است که پزشک از شما می خواهد. عمل کاشت مو با وجود این که یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی است نیز شامل این قاعده می شود. اگر نمی دانید قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است نگران نباشید. طی جلسات مشاوره پزشک پوست و مو آزمایش هایی را برای سنجیدن سلامت جسمی و روانی فرد تجویز می نماید تا با کمترین عوارض و با موفقیت بالا این جراحی سرپایی را انجام دهید.

آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو

اگر از طاسی سر رنج می برید می توانید با تکنیک پیوند مو مشکل خود را حل نمایید. یکی از بزرگترین مزایای این روش بازگشت اعتماد به نفس شما است. در بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از بهترین روش های پیوند مو و تکنسین های حرفه ای بهره گرفته اند و توانسته اند نتایج رضایت بخشی را برای مراجعه کنندگان عزیز به ارمغان آورند.

دلایل انجام آزمایشات لازم قبل از کاشت مو

دلایل مختلفی وجود دارد که باید بدانید قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است، اما به صورت کلی دو علت اصلی وجود دارد که پزشک انجام یک سری آزمایش های قبل از کاشت مو را برای شما اجبار می کند:

علت اول: به دست آوردن اطلاعات کامل در خصوص آناتومی بدن مرجعه کننده و وضعیت سلامتی وی. این اطلاعات به پزشک کمک می کند تا بتوانید بهترین روش کاشت مو را برای شما تجویز نماید. همچنین خطرات غیرقابل پیشبینی حین عمل را تقریباً به صفر برساند.

دلایل انجام آزمایشات لازم قبل از کاشت مو

علت دوم: پزشک بادی از سیستم ایمنی بدن شما اطمینان پیدا کند. مثلا اگر فرد دچار بیماری HIV باشد، تیم پزشکی باید جوانب احتیاط را جهت آلوده نشدن به بیماری در نظر بگیرند.

آزمایش های ضروری قبل از کاشت مو

خب نوبت پاسخ به این سوال که قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است رسید. در واقع طبق نظر پزشکان برخی از اصلی ترین آزمایش هایی که قبل از عمل سرپایی کاشت مو باید انجام داده شود عبارت است از:

  • آزمایش CBC
  • آزمایش FBS
  • انجام تست های انعقادی PT و PTT
  • آزمایش عفونی HBS
  • آزمایش عفونی HCV
  • آزمایش کلسترول
  • آزمایش HIV
  • آزمایش ادرار
  • تست بیهوشی

آزمایش های ضروری قبل از کاشت مو

در کل این آزمایش ها برای برخشی کامل خون، بررسی زمان پروترومبین، آزمایش زمان ترومبوپلاستین نسبی فعال ‌شده، قند خون و نشانه ‌های ابتلا به ویروس است که باید انجام داده شود. مثلا اگر دچار ریزش مو شدید هستید، پزشک باید ثبل از جراحی علت آن را بررسی کند تا بعد از کاشت مو مجددا دچار آن نشوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم پاسخ این سوال که قبل از کاشت مو چه آزمایش هایی لازم است و همچنین آزمایش های لازم برای عمل کاشت مو را بررسی کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران