بهترین جراح پلاستیک در صادقیه

بهترین جراح پلاستیک در صادقیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین جراح پلاستیک در صادقیه تهران می‌پردازیم. اگر قصد انجام جراحی زیبایی پلاستیک در صادقیه را دارید این مطلب را از دست ندهید.

صادقیه (با نام قبلی آریاشهر محله‌ای در غرب تهران است که مطب برخی از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در این محدوده قرار دارد. به درخواست شما عزیزان در جدول زیر آدرس و شماره تماس بهترین جراح پلاستیک در صادقیه تهران را قرار داده ایم.

بهترین جراح پلاستیک در صادقیه تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 دکتر حمیدرضا علیزاده اطاقور تهران، صادقیه 09120315532
2 دکتر حسین مهاجری مقدم تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت اله کاشانی، نبش خیابان گلستان شمالی 02144067004
3 دکتر علی اکبر عطایی کچویی تهران، میدان دوم صادقیه، مجتمع طلا، طبقه 8، واحد3 02144032480
4 دکتر بتول طاهری تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه دوم صادقیه، ابتدای جناح، خیابان نوزدهم 02144287685

جراح پلاستیک خوب در صادقیه تهران کیست؟

برای پیدا کردن فوق تخصص جراحی پلاستیک در محدوده صادقیه تهران باید وظایف یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه را بدانید. دانستن نکات زیر می تواند در انتخاب یک دکتر خوب در این زمینه به شما کمک کند:

  • سوابق کاری و تحصیلی
  • مهارت، خلاقیت و تجربه
  • دقت عمل
  • صداقت و تعهد
  • دانش به روز

جراح پلاستیک خوب در صادقیه تهران کیست؟

اگر به دنبال جراح پلاستیک با تجربه در تهران هستید، آدرس و شماره تماس برترین جراحان متخصص در این زمینه در لینک درج شده قرار گرفته است.

مشاوره آنلاین با جراحان پلاستیک در صادقیه تهران

گرفتن مشاوره آنلاین یکی از قابلیت های جدید وب سایت کلینیک زیبایی است که شما کمک می کند بدون نیاز به حضور در مطب پزشک و اتلاف وقت تمام سوالات خود را از وی بپرسید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت چت آنلاین به صورت آنلاین با وی در ارتباط باشید.

نوبت دهی اینترنتی جراحان پلاستیک در صادقیه

گرفتن نوبت آنلاین از جراحان پلاستیک به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه، نوبت خود را سریعا دریافت نمایید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست فوق، روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی آنلاین، زمان مراجعه خود را رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی جراحان پلاستیک در صادقیه

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیست جراح پلاستیک در محدوده صادقیه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران