بهترین جراح لیفت سینه در الهیه

بهترین جراح لیفت سینه در الهیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با عمل لیفت سینه توسط بهترین جراح لیفت سینه در الهیه، پوست اضافی سینه را از بین برده می شود و سینه به سمت بالا لیفت می شود. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از بهترین جراحان به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس برای شما جمع آوری کرده است.

بهترین جراح لیفت سینه در الهیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمدتقی ایمانیتهران، الهیه، خیابان آفریقای شمالی، ساختمان 9، واحد 1002122651848
2دکتر عزت الله حق گذارتهران، الهیه، نرسیده به مریم شرقی، روبه روی بانک ایران زمین، پلاک 9، طبقه 5، واحد 1802126211864
02126211845

تعرفه عمل لیفت سینه در الهیه

از جمله مهم ترین بخش‌های عمل جراحی لیفت سینه، اطلاع از تعرفه ها می باشد. برای محاسبه تعرفه این جراحی عواملی مانند دستمزد دکتر، هزینه آزمایشات قبل از جراحی، داروهای مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و میزان شلی و افتادگی سینه ها تاثیرگذار می باشد. با مراجعه به یکی از متخصصان در لیست فوق، به پاسخ تمامی سوالات خود برسید. همچنین اگر در حین اقدام به این جراحی به فکر فرم دهی و افزایش حجم سینه هستید، میتوانید به بهترین دکتر عمل پروتز سینه در الهیه مراجعه کنید.

تعرفه عمل لیفت سینه در الهیه

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در الهیه

اگر میخواهید بر اساس روز و ساعت مورد نظر خود نوبت رزرو کنید، میتوانید با کمک وب سایت کلینیک زیبایی این اقدام را انجام دهید. لیست فوق را مشاهده کرده بر روی نام پزشک انتخابی خود کلیک کرده تا بتوانید در بخش مربوطه نوبت خود را رزرو کنید.

اخذ نوبت آنلاین جراح لیفت سینه در الهیه

بهترین دکتر عمل لیفت سینه در الهیه کیست؟

بهترین دکتر عمل لیفت سینه را در این وب سایت و از طریق لیست فوق بیابید. همچنین می توانید نمونه کار قبل و بعد از جراحی لیفت سینه را در پروفایل پزشکان برتر مشاهده کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت سینه در الهیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران