درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 108706
دکتر نصیر سعیدی

دکتر نصیر سعیدی متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن می باشند و در بیمارستان ایران و مرکز جراحی سپید مشغول به کار می باشند. قبل از اخذ نوبت، با هماهنگی قبلی با مطب نوبت را رزرو نمایید.

دکتر سید نصیر سعیدی متولد شهر شیراز هستند. تحصیلات ابتدایی را در دبستان اسدالله پروا واقع در خیابان اردیبهشت گذراندند. با قبولی در آزمون استعدادهای درخشان در مقطع راهنمایی در مدرسه راهنمایی تیزهوشان که آن زمان در خیابان معدل بود ادامه تحصیل دادند. دوران دبیرستان را در دبیرستان شرافتیان واقع در خیابان زند سپری کردند. در حین تحصیلات دوره راهنمایی و دبیرستان با شرکت در کلاس‌های کانون زبان ایران دوره کامل زبان انگلیسی را در این مرکز با موفقیت به پایان رساندند.
 در کنکور تجربی با کسب رتبه ۷۲ کشوری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رشته پزشکی قبول شدند. در طی دوره پزشکی در تمام بیمارستان‌های آموزشی شیراز نظیر بیمارستان نمازی، شهید فقیهی، حافظ، خلیلی، دستغیب، زینبیه، ابن سینا و... به خدمت به همشهریان عزیز مشغول بودند. بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از رشته پزشکی به دلیل علاقه زیاد به کارهای پژوهشی به مدت چند سال مشغول تحقیق و مطالعه درزمینه‌های مختلفی نظیر درمان سرطان‌های خون با روش‌های نوین ژنتیک، تولید و زیست پذیری بیومتریال جهت تولید ارگانهای مصنوعی و ژن درمانی شدند. دکتر سعیدی جهت ادامه تحقیق به شهر ملبورن کشور استرالیا رفته تا از امکانات آزمایشگاه‌های مجهز انستیتو برنت استرالیا جهت تکمیل پروژه‌های تحقیقی خود استفاده کنند. اخذ دکترای پی اچ دی فرآورده های بیولوژیک و انتشار بیش از ۱۵ مقاله علمی در نشریات معتبر بین المللی ماحصل این دوره بود. پس از بازگشت به ایران حین خدمت اجباری سربازی در کرمانشاه، خوزستان و هرمزگان به آمادگی جهت شرکت در آزمون دستیاری پزشکی مشغول شدند. در این آزمون سالانه بیش از ۱۵ هزار پزشک عمومی شرکت می‌کنند تا حدود سه هزار نفر بر اساس رتبه و علاقه نسبت به انتخاب رشته تخصصی اقدام کنند. با کسب رتبه ممتاز در این آزمون به ادامه تحصیل در رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن دانشگاه علوم پزشکی یزد پرداختند.
به طور خلاصه متخصصین گوش حلق و بینی در تشخیص، درمان طبی و انجام جراحی تومورهای گردن، حنجره تیروئید؛ بیماری‌های گوش از قبیل کم شنوایی، ناشنوایی، بیماری‌های عفونی و بدخیم و کمک به بازتوانی شنوایی؛ بیماری‌های حنجره و تارهای صوتی و گفتار درمانی؛ آسییب و شکستگی‌های استخوان‌های صورت و فک؛ درمان آندوسکوپیک مشکلات مربوط به سینوس‌های اطراف بینی؛ جراحی لوزه کام نرم و اختلالات خواب و نیز برطرف کردن مشکلات بینی نظیر انحراف، پولیپ، گرفتگی، اصلاح دفورمیتی‌های ظاهری بینی تبحر دارند.
 دکتر سعیدی  در طی دوران دستیاری انواع اعمال جراحی گردن، تیروئید، حنجره و شکستگی‌های صورت و جراحی‌های گوش و بینی را انجام دادند. علاقه به انجام جراحی زیبایی بینی در همان سال‌های دوران پزشکی عمومی حین دوران اکسترنی در بخش‌های گوش حلق و بینی بیمارستان‌های دستغیب و خلیلی در ایشان شکل گرفت. در طی دوران دستیاری گوش حلق و بینی در یزد دکتر سعیدی با انجام صدها جراحی آندوسکوپی سینوس انحراف بینی و راینوپلاستی زیر نظر اساتید به نام این رشته  و شرکت در دوره‌های آموزشی تکمیلی در تهران از لحاظ علمی و عملی توانایی‌های خود را در انجام جراحی زیبایی بینی به صورت اصولی، تکمیل کردند.  پس از فارغ التحصیلی در مقطع دکترای تخصصی رشته گوش حلق و بینی با شرکت در آزمون بورد تخصصی این رشته در تهران با نمره عالی موفق به کسب بورد تخصصی این رشته شدند.
 دکتر سعیدی برای گذراندن طرح دوران تخصص به جنوب استان کرمان رفته و به مدت ۲ سال به مردم محروم و مهربان آن منطقه خدمت کردند. با پایان یافتن دوره طرح تخصصی  به شیراز برگشته و و مشغول انجام اعمال جراحی زیبایی بینی در کلینیک سپید، بیمارستان ایران و بعثت شدند. دکتر سعیدی از هر فرصتی جهت شرکت در کورسهای آموزشی جراحی زیبایی بینی استفاده کرده و تا کنون چندین بار جهت مشاهده و آموختن روشهای نوین جراحی زیبایی  بینی به فرانسه سفر کرده اند.
از آنجا که انجام هر عمل جراحی زیبایی بینی به صورت اصولی یک و نیم تا دو ساعت زمان می‌برد دکتر سعیدی روزانه دو تا سه عمل جراحی انجام می‌دهند تا بتوانند با دقت و انرژی بیشتری ایرادات ظاهری و مشکلات تنفسی را رفع کنند. گوش دادن به درخواست مراجعین و لحاظ کردن نظرات و سلائق آنها در ایجاد بینی متناسب با آناتومی صورت از ویژگی‌های بارز دکتر سعیدی می‌باشد.
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر نصیر سعیدی در شهر شیراز می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات دکتر نصیر سعیدی را مشاهده و از ایشان نوبت بگیرید. "کلینیک زیبایی" بهترین پزشکان متخصص شهر شما را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با دکتر نصیر سعیدی کافیست با شماره 09941488894 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در شیراز، بلوار قدوسی غربی، نبش کوچه 23، ساختمان ال سی من، طبقه اول، واحد 1 مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید در این صفحه نمونه کار دکتر نصیر سعیدی مشاهده و نوبت اینترنتی بگیرید. برای اطلاع از بیمه های مورد پذیرش به بخش بیمه ها در صفحه ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 1838
ادامه توضیحات

خدمات

  • جراحی بینی

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 18 تا 20
یکشنبه تا - تا -
دوشنبه تا 18 تا 20
سه‌شنبه تا - تا -
جهار‌شنبه تا 18 تا 20
پنج‌شنبه تا - تا -
جمعه تا - تا -

آدرس

map
شیراز، بلوار قدوسی غربی، نبش کوچه 23، ساختمان ال سی من، طبقه اول، واحد 1
مسیریابی