درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 54625
دکتر محمود کمال زاده
خدمات دکتر محمود کمال زاده:
بلفاروپلاستی (عمل زیبایی پلک)
تجويز لنز و عينک
کاشت لنز داخل چشمی
عمل لیزیک چشم
عمل فمتولیزیک
عمل فمتو اسمایل
عمل PRK پی آر کی چشم
درمان و جراحی انحراف چشم
درمان فشار چشم
درمان تنبلی چشم
جراحی ناخنک چشم
جراحی لازک چشم
جراحی آب مروارید
درمان آب سیاه
فعالیت دکتر محمود کمال زاده در بیمارستان های: اردیبهشت، بصیر، میرحسینی، مسلمین
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر محمود کمال زاده متخصص چشم در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند بلفاروپلاستی فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر محمود کمال زاده را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر محمود کمال زاده کافیست با شماره 07132361770, 09332225818 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه 47، مجتمع پزشکی رازی، طبقه 5 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر محمود کمال زاده بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر محمود کمال زاده تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر محمود کمال زاده به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جراحی پلک را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر محمود کمال زاده در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر محمود کمال زاده بهترین جراح بلفاروپلاستی در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر محمود کمال زاده، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر محمود کمال زاده به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 530
ادامه توضیحات

خدمات

  • بلفاروپلاستی

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 17 تا 21
یکشنبه تا 17 تا 21
دوشنبه تا 17 تا 21
سه‌شنبه تا - تا -
جهار‌شنبه تا 17 تا 21
پنج‌شنبه تا - تا -
جمعه تا - تا -

آدرس

map
شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، کوچه 47، مجتمع پزشکی رازی، طبقه 5
مسیریابی