درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 122676
دکتر محمد هادی زرین کشت
ریزش 90 درصدی موها در جلسه اول، کیفیت، در زمینه لیزر موهای زائد، تضمینی خدمات رو انجام میدهیم.
10 درصد تخفیف
دکتر محمد هادی زرین کشت هر روز از ساعت 17-21 درکلینیک پوست مو زیبایی و لیزر پارسه حضور دارند.
مرکز پوست، مو، زیبایی و لیزر دکتر محمدهادی زرین کشت
ارائه کلیه خدمات جوانسازی پوست تزریق بوتاکس، مزوبوتاکس، بوتاکس ضد تعریق، تزریق ژل و مزوژل، تزریق فیلر، فیلر لب روسی، فرم دهی کل صورت، میکرونیدلینگ، لیزر جوانساز، لیزر اندولیفت، لیزر موهای زائد
تزریق بوتاکس: استفاده از بهترین مواد مورد تایید وزارت بهداشت، جهت از بین بردن چین و چروک های متحرک صورت، رفع تعریق ناحیه زیر بغل و کف دست ها، درمان سر دردهای میگرنی، برطرف کردن خنده لثه ای و برطرف کردن چین های اطراف دهان یا اسموکرلاین با استفاده از مزوبوتاکس
تزریق فیلر و ژل: جهت رفع نواقص صورت و از بین بردن خطوط و چین و چروک های ثابت صورت و گردن و سایر نواحی و حجم دهی و زیبایی لب ها، گونه ها، فک و چانه و شقیقه ها و زاویه سازی صورت و لیفت و برطرف کردن افتادگی های جزئی با استفاده از بهترین برندهای روز دنیا و مورد تایید وزارت بهداشت ایران و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و (CE) اروپا
ژل ها و فیلرهای موجود و مورد استفاده در مطب دکتر زرین کشت
الانسه، استایلیج، الیاکسین، نئوویا، پلوریال، ژوآبکس، درمال استایل، پرفکتا و تئوسیال
مزوتراپی و جوانسازی پوست: جهت آبرسانی، جوانسازی، شفاف سازی و روشن کردن پوست، رفع جوش، رفع لک، رفع افتادگی جزئی پوست صورت و گردن، جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها
میکرونیدلینگ: جهت بازسازی و جوانسازی مجدد پوست، از بین بردن منافذ باز و جای جوش، بهبود استریاهای بارداری و لاغری و لک و کک و مک ها
لیزر اندولیفت: جوانسازی، رفع چین و چروک ها، لیفت و کشیدگی پوست صورت و گردن و از بین بردن چربی های اضافی در ناحیه صورت و غبغب با استفاده از بهترین دستگاه روز دنیا، لیزر یوفتون ایتالیا توسط مجرب ترین پزشک
لیزر و از بین بردن موهای زائد: با آخرین و بهترین تکنولوژی لیزری با 3 طول موج و سیستم خنک کنندگی پرقدرت، بدون درد و سوختگی حتی برای افراد با پوست برنز و در حال استفاده از سولاریوم (همراه با تست شات رایگان)
بوتاکس سم یک باکتری است و برای اهداف درمانی یا زیبایی از آن استفاده می شود، تزریق بوتاکس باعث کاهش حرکت یا فلج شدن موقت ماهیچه های صورت می شود، در نتیجه اخم کردن، بالا انداختن ابروها و چین خوردن پوست اطراف چشم تا حدودی متوقف میشود ولی هیچ تاثیری در از بین رفتن خط ها، چین ها و چروک های ثابت پوست نداشته و فقط ظاهر چین و چروک ها ملایم تر دیده شده و پوست صاف تر به نظر میرسد، پس از تکمیل اثرات بوتاکس، برای درمان چین های متوسط تا عمیق و همچنین شل بودن پوست باید از روش های دیگری مانند تزریق فیلر، میکرونیدلینگ، لیفت با نخ و ….بهره برد. این موارد معمولا در سن بالای 40 سال مورد نیاز میباشند.
توضیح اصول:
هنگامی که مقداری از بوتاکس یا سم توکسین بوتولونیوم به عضله ای تزریق شد، باعث ضعیف شدن یا فلج آن عضله می گردد. توکسین بوتولونیوم برای کاهش فعالیت چندین عضله ی حالت دهنده چهره بکار می رود. نواحی مجاز برای بوتاکس شامل خطوط اخم بین دو ابرو، خطوط افقی پیشانی، افتادگی خفیف ابرو، چین های پنجه کلاغی، خطوط زیر چشم، خنده لثه ای، چانه موزاییکی و خطوط افقی و عمودی گردن می باشد.
• نتایج
نتیجه درمان و دوام آن در افراد متفاوت بوده ولی معمولا از سه روز تا دو الی سه هفته بعد از تزریق حاصل شده و حداکثر تا 4 هفته به بیشترین میزان اثر خود می رسد. دوام اثر بوتاکس بسته به ژنتیک و نوع زندگی هرفرد و نوع برند تزریقی بین 2 تا 6 ماه باقی مانده اما ممکن است طولانی تر یا کوتاه تر باشد و در فاصله زمانی 4 تا 6 ماه پس از تزریق پس از کاهش اثرات آن لازم است که تزریق تکرار شود ،درمورد دور چشم ها اثر بوتاکس زودتر از بین میرود بنابراین هنگامی که تزریق به طور موثر انجام می شود ، قادر نخواهید بود بطور ارادی عضلات را حرکت دهید اما پس از چند ماه مجددا توانایی آن برمیگردد و در این زمان به تزریق مجدد نیاز خواهم داشت. تزریق بوتاکس سالیانه حداکثر 3 مرتبه امکان پذیر میباشد.
ترمیم بوتاکس فقط در صورت وجود حرکت نه چین و چروک در پیشانی و دور چشم ها پس از 2 هفته از تزریق انجام میپذیرد و و در بوتاکس زیربغل، کف دست ها و پاها ترمیم انجام نمیشود.
ژل یا فیلر
از ژل یا فیلر برای پرکردن خطوطی که بر روی پوست ثابت شده اند یا برای افزایش حجم بافت نرم صورت، گردن و دستها و لایه های مختلف پوست استفاده میگردد، ژل یا فیلر می تواند از مواد پرکننده مختلف (مثل اسیدهیالورونیک، کلاژن، چربی، اسکالپچرا، کلسیم هیدروکسی آپاتیت و...) باشد. ژل یا فیلرها درون سرنگ های از پیش آماده و در حجم ها و غلظت های مختلف در آزمایشگاه ساخته و عرضه میشوند. پس از بی حس نمودن ناحیه مورد نظر توسط کرم های موضعی یا بی حسی تزریقی به تشخیص پزشک میزان لازم از فیلر تزریق می شود.
• نتایج
نتیجه درمان بلافاصله پس از تزریق نمایان می شود. البته به علت وجود تورم و التهاب اولیه در ساعت ها و روزهای اول پس از تزریق، محل تزریق بزرگتر از مقدار واقعی (گاه تا 2 برابر) بوده و با فروكش کردن آنها در طی یک الی دو هفته و جذب شدن خونریزی زیر پوست، نتیجه نهایی مشخص می شود. بسته به تشخیص پزشک و میزان ماده پرکننده درصدهای متفاوتی از عمق و وسعت خطوط قابل رفع هستند. پس از تزریق محل درمان توسط پزشک ماساژ داده می شود. فیلر از همان ابتدا و بتدریج شروع به حل شدن در بدن میکند و ماندگاری نتایج در افراد مختلف متفاوت بوده و بسته به نوع فیلر ،محل تزریق و تفاوت ژنتیکی هر فرد از 4 تا 9 ماه متغیر خواهد بود. فیلر لب زودتر و زیر چشم دیرتر از سایر نقاط از بین میرود، فیلر زیر چشم ها در هر جلسه فقط یک سی سی قابل تزریق بوده و در صورت نیاز به مقدار بیشتر پس از یک ماه میتوان تزریق را تکرار کرد.
نکته مهم: بهترین نتیجه مورد انتظار برای پر کردن چروک ها یا عمق خطوط صورت نه صد درصد بلکه 60 تا 70 درصد خواهد بود.
ترمیم و برطرف کردن اشکالات جزئی بین 15 الی 30 روز پس از تزریق انجام خواهد شد.
مزوتراپی
مزوتراپی روشی که به منظور کاهش چین و چروک ها سطحی، لک های تازه ایجاد شده در اثر آفتاب سوختگی، شل شدگی جزئی پوست، ریزش و کم پشت شدن موی سر کمتر از 50سال، چاقی موضعی جزئی با استفاده از تزریق داروهای تایید شده توسط وزرات بهداشت و درمان و با سرنگ ها و سر سوزن های فوق العاده نازک و تخصصی صورت میگیرد و درمان کمکی در مشکلات فوق محسوب میشود.
میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ به معنی ایجاد سوراخ های ریز در حد میلیمتر میباشد که با ابزاری مخصوص و با سرعت بالا و با عمق خاص و قابل تنظیم میباشد، روش میکرونیدلینگ جهت جوانسازی پوست یا درمان اسکار پوستی صورت می گیرد و طی آن سوزن های موجود در سر کارتریج استریل مخصوص خود بیمار با ضربه های منظم وارد پوست شده و تحریک کلاژن سازی و تشکیل سلول های جدید را انجام می دهد که نتیجه ی مطلوب پس از دو تا سه مرحله به فواصل تعیین شده توسط پزشک حاصل می گردد.
شروع اثر میکرونیدلینگ پس از چند هفته بوده و تدریجی آغاز شده و با تکرار جلسات، نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
نتیجه نهایی بسته به تعداد جلسات، مراقبت های قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ و ژنتیک فرد متفاوت خواهد بود ولی اکثریت افراد به نتایج مطلوبی دست میابند، بیشتر مشکلات پوستی به حداقل 3 جلسه و حداکثر 6 جلسه درمان نیاز دارند، فاصله جلسات درمان هر یک ماه یکبار میباشد و توجه نمایید که درمان با میکرونیدلینگ ممکن است به تنهایی کافی نبوده و برای بهتر شدن نتایج درمان میتوان از درمان های دیگر نیز کمک گرفت.
اندولیفت
اندولیفت یک متد درمانی بر پایه ی لیزر دایود می‌ باشد که با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی و بدون درد انجام می‌ شود و امروزه در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست صورت و گردن و سایر نواحی بدن است که با کم ترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد.
روش اندولیفت یک روش غیرجراحی بدون بر جای ماندن اسکار پس از درمان و درد است.
اندولیفت از پرتو  لیزر با طول موج 1470 نانومتر استفاده می‌ کند که این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد. بدین معنی که با اثر بر روی این سلول ها و حذف آن ها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد.
اندولیفت با تحریک و تولید کلاژن و تحریک ساخت عروق جدید در پوست به شادابی و بهبود ساخت و ساز سلولی کمک می کند. بنابراین ضمن کانتورینگ صورت منجر به شادابی و بهبود کیفیت پوست نیز می گردد.
در اندولیفت، فیبری بسیار نازک در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در ناحیه مورد نظر، انرژی لیزر دایود تابانده می شود.
لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو تیتانیوم 1600 وات 2023
چرا سوپرانو تیتانیوم آیس پلاس؟
سه قدرته:
Soprano Titanium با فناوری منحصر به فرد، سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند و بهترین راه حل برای پوست های روشن، آسیایی، تیره یا برنزه است.
سرعت:
اندازه اسپات بزرگ 4 سانتی متر مربع به این معنی است که جلسات فوق العاده سریع هستند، حتی برای مناطق بزرگ مانند پاها یا پشت.
عملا بدون درد:
با استفاده از سیستم خنک کننده مداوم ICE PLUS درمان عملاً بدون درد است و حسی شبیه به ماساژ ایجاد می کند و می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید.
مناسب برای هر ناحیه بدن:
از جمله نواحی حساس یا سخت در دسترس مانند گوش ها …
این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر محمد هادی زرین کشت پزشک عمومی در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند میکرونیدلینگ, مزوژل, مزوبوتاکس, لیزر موی زائد, لیزر جوانساز, زاویه سازی فک و صورت, جوانسازی پوست, تزریق فیلر, تزریق ژل, تزریق بوتاکس ضد عرق, تزریق بوتاکس, اندولیفت فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر محمد هادی زرین کشت را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر محمد هادی زرین کشت کافیست با شماره 02136281400, 02136284001, 02136284002 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی کلینیک پوست مو زیبایی و لیزر پارسه مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر محمد هادی زرین کشت بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر محمد هادی زرین کشت تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر محمد هادی زرین کشت به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه تزریق بوتاکس را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر محمد هادی زرین کشت در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر محمد هادی زرین کشت بهترین دکتر تزریق بوتاکس در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر محمد هادی زرین کشت، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر محمد هادی زرین کشت به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 745
ادامه توضیحات

خدمات

  • لیزر موی زائد
  • تزریق فیلر
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس ضد عرق
  • تزریق بوتاکس
  • میکرونیدلینگ
  • مزوژل
  • مزوبوتاکس
  • لیزر جوانساز
  • زاویه سازی فک و صورت
  • جوانسازی پوست
  • اندولیفت
مشاهده همه

ویدیو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه - تا - 17 تا 21
یکشنبه تا 17 تا 21
دوشنبه - تا - 17 تا 21
سه‌شنبه - تا - 17 تا 21
جهار‌شنبه - تا - 17 تا 21
پنج‌شنبه تا 17 تا 21
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی کلینیک پوست مو زیبایی و لیزر پارسه
مسیریابی