درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 151627
دکتر علی منطق

دکتر علی منطق یکی از بهترین پزشکان در زمینه ی پوست و زیبایی شیراز هستند. ایشان با استفاده از دانش، مهارت و تجربه ی بالا خدمات زیبایی و درمانی پوست شما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. از جمله خدمات زیبایی که در کلینیک زیبایی دکتر علی منطق انجام می شود می توان به تزریق بوتاکس های معتبر جهت زیبایی، تزریق بوتاکس درمانی میگرن و بوتاکس جهت کاهش تعریق زیر بغل اشاره کرد. در کلینیک دکتر علی منطق همچنین تزریق انواع فیلر های مرغوب به تمام نواحی صورت انجام می شود. مزوتراپی مو جهت درمان ریزش مو و تجویز انواع مکمل های ضد ریزش مو توسط ایشان انجام می شود. کلینیک ایشان در خیابان ارم شیراز واقع می باشد و همه روزه می توانید از خدمات زیبایی که در این کلینیک ارائه می گردد استفاده کنید.

این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر علی منطق پزشک عمومی در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند هایفوتراپی, میکرونیدلینگ, مزوتراپی مو, لیزر موی زائد, لیزر فرکشنال, درمان سیاهی دور چشم, جوانسازی پوست, تزریق فیلر, تزریق ژل, تزریق بوتاکس فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر علی منطق را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر علی منطق کافیست با شماره 09028323283, 07132251607, 07132250468 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز، بلوار ارم، روبروی کوچه1، پلاک 13، طبقه 2 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر علی منطق بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر علی منطق تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر علی منطق به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جوانسازی پوست را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر علی منطق در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر علی منطق بهترین دکتر تزریق فیلر در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر علی منطق، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر علی منطق به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 797
ادامه توضیحات

خدمات

  • هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • مزوتراپی مو
  • لیزر موی زائد
  • لیزر فرکشنال
  • درمان سیاهی دور چشم
  • جوانسازی پوست
  • تزریق فیلر
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 9 تا 12 12 تا 21
یکشنبه 9 تا 12 12 تا 21
دوشنبه 9 تا 12 12 تا 21
سه‌شنبه 9 تا 12 12 تا 21
جهار‌شنبه 9 تا 12 12 تا 21
پنج‌شنبه 9 تا 12 12 تا 21
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، بلوار ارم، روبروی کوچه1، پلاک 13، طبقه 2
مسیریابی