درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 140501

دکتر سپهر کبروی روزهای یکشنبه از ساعت 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر در بیمارستان مدائن واقع در خیابان انقلاب تهران حضور دارند.

این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر سپهر کبروی جراح فک و صورت در تهران می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند جراحی زیبایی پلک, جراحی بینی, بلفاروپلاستی فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر سپهر کبروی را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر سپهر کبروی کافیست با شماره 09338818052, 02188442693, 02166419599, 02166405705 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در تهران، خیابان مطهری، نبش وزوایی، روبروی باشگاه بانک سپه، ساختمان برگزیده، طبقه همکف، واحد 4
تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان صبای جنوبی، خیابان برداران مظفر مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر سپهر کبروی بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر سپهر کبروی تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر سپهر کبروی به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه عمل بینی را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر سپهر کبروی در تهران مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر سپهر کبروی بهترین جراح بینی در تهران شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر سپهر کبروی، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر سپهر کبروی به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 483
ادامه توضیحات

خدمات

  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی بینی
  • بلفاروپلاستی

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا تا
یکشنبه تا 16 تا 19
دوشنبه تا 16 تا 19
سه‌شنبه تا تا
جهار‌شنبه تا تا
پنج‌شنبه تا تا
جمعه تا تا

آدرس

map
1
تهران، خیابان مطهری، نبش وزوایی، روبروی باشگاه بانک سپه، ساختمان برگزیده، طبقه همکف، واحد 4
2
تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان صبای جنوبی، خیابان برداران مظفر
مسیریابی