درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 99648
دکتر زهرا رستمی

مرکز لیزر دکتر رز با سابقه 8 سال در منطقه صادقیه کلیه خدمات پوست و زیبایی شامل لیزر با دستگاه الکساندرایت شاتی بدون ژل، تزریق بوتاکس و فیلر و … را با بهترین برندهای دارای مجوز انجام میدهد.

این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر زهرا رستمی پزشک زیبایی در تهران می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند مزوتراپی مو, مزوتراپی صورت, لیزر موی زائد, کربوکسی تراپی, خال برداری, جوانسازی پوست, تزریق فیلر, تزریق بوتاکس فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر زهرا رستمی را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر زهرا رستمی کافیست با شماره 09904884100, 02146292733, 02144372402 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در تهران، میدان صادقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، کوچه مرودشت، پلاک 12، واحد 2 مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر زهرا رستمی بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر زهرا رستمی تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر زهرا رستمی به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه لیزر موی زائد را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر زهرا رستمی در تهران مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر زهرا رستمی بهترین لیزر موی زائد در تهران شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر زهرا رستمی، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر زهرا رستمی به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 420
ادامه توضیحات

خدمات

  • لیزر موی زائد
  • تزریق بوتاکس
  • مزوتراپی مو
  • مزوتراپی صورت
  • کربوکسی تراپی
  • خال برداری
  • جوانسازی پوست
  • تزریق فیلر
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 9 تا 12 12 تا 20
یکشنبه 9 تا 12 12 تا 20
دوشنبه 9 تا 12 12 تا 20
سه‌شنبه 9 تا 12 12 تا 20
جهار‌شنبه 9 تا 12 12 تا 20
پنج‌شنبه 9 تا 12 12 تا 20
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
تهران، میدان صادقیه، ابتدای اشرفی اصفهانی، کوچه مرودشت، پلاک 12، واحد 2
مسیریابی