درباره پزشک

کد نظام پزشکی : 170545
دکتر آرش سحرخیز

ساعت کاری مطب: عصر های هر روز هفته بجز دوشنبه و پنجشنبه ها

10 درصد تخفیف برای همه خدمات

سابقه کار در بیمارستان نمازی، دستغیب، پیوند اعضا، علی اصغر شیراز

این صفحه متعلق به نوبت دهی اینترنتی دکتر آرش سحرخیز پزشک زیبایی در شیراز می باشد. ایشان در زمینه خدماتی مانند لیزر موی زائد, لاغری موضعی, زاویه سازی فک و صورت, جوانسازی پوست, تزریق فیلر, تزریق بوتاکس فعالیت می کنند. در این صفحه می توانید لیست کامل خدمات دکتر آرش سحرخیز را مشاهده نمایید و از ایشان نوبت بگیرید.
برای ارتباط با دکتر آرش سحرخیز کافیست با شماره 09923500205, 09901808946 تماس حاصل نموده و یا به آدرس مطب ایشان در شیراز، میدان زرگری، به سمت چمران، روبروی دبیرستان بزرگی، ساختمان زاگرس، طبقه سوم مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این صفحه نمونه کار دکتر آرش سحرخیز بهمراه سوابق پزشکی ایشان را مشاهده نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با مطب دکتر آرش سحرخیز تماس تلفنی برقرار نمایید یا از طریق دکمه مشاوره آنلاین هرگونه مشاوره ای که نیاز دارید را دریافت نمایید.
در سایت کلینیک زیبایی نوبت دهی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است. شما می توانید با استفاده از سایت کلینیک زیبایی، به راحتی نوبت آنلاین برای ملاقات با دکتر آرش سحرخیز به عنوان یکی از بهترین پزشکان در حوزه جوانسازی پوست را رزرو نمایید. برای ویزیت حضوری، می توانید با استفاده از ابزار مسیریابی که در دسترس شما قرار گرفته است به مطب دکتر آرش سحرخیز در شیراز مراجعه نمایید.
همچنین پروفایل دکتر آرش سحرخیز بهترین دکتر جوانسازی پوست در شیراز شامل آدرس صفحه اینستاگرام دکتر آرش سحرخیز، تلگرام و وبسایت ایشان نیز می باشد که در سایت کلینیک زیبایی در دسترس شما قرار گرفته است.
کلینیک زیبایی هزاران پزشک در حوزه زیبایی را به شما معرفی کرده است جهت مشاهده نظرات همچنین سؤال یا ارسال نظر درباره دکتر آرش سحرخیز به انتهای صفحه پروفایل ایشان مراجعه نمایید.
تعداد بازدید: 419
ادامه توضیحات

خدمات

  • لیزر موی زائد
  • لاغری موضعی
  • زاویه سازی فک و صورت
  • جوانسازی پوست
  • تزریق فیلر
  • تزریق بوتاکس
مشاهده همه

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه تا 16 تا 20
یکشنبه تا 16 تا 20
دوشنبه تا تا
سه‌شنبه تا 16 تا 20
جهار‌شنبه تا 16 تا 20
پنج‌شنبه تا تا
جمعه تا 16 تا 20

آدرس

map
شیراز، میدان زرگری، به سمت چمران، روبروی دبیرستان بزرگی، ساختمان زاگرس، طبقه سوم
مسیریابی