درباره

شماره ثبت :
اگر به دنبال بهترین روش برای درمان مو به منظور احیای موهای خشک، بی حالت و رفع آسیب دیده گی مو و سلامت موهایتان هستید یا حتی اگر موهای فر دارید و می‌خواهید بدون هیچ آسیبی بالاترین صافی را بگیرید.
توصیه می کنیم به سالن تخصصی ما مراجعه نمایید و رایگان مشاوره بگیرید تا راحت تر بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در محیطی وسیع، آرام، شاد و همچنین نیروی انسانی متخصص در حال حاضر یکی از بهترین سالن زیبایی در شیراز و مرکز حرفه ای خدمات کراتینه مو هستیم و این ادعا را داریم که از بهترین محصولات معتبر و پروفشنال از برندهای معتبر برای انجام کراتینه و احیا و صافی موهای شما استفاده می کنیم و در لاین های مختلف همچون  کراتینه مو، بوتاکس مو، ویتامینه مو، پروتئینه مو، دیتاکس دمانی مو، پلکس تراپی مو، ویتامینه مو و … خدمات انجام می شود.

مهم ترین افتخار ما، میزان رضایت شما از خدمات مو همچون کراتینه، صافی و احیا است که مجددا این سالن زیبایی را برای انجام خدمات کراتینه خود انتخاب کنید و از مراجعه کنندگان وفادار مجموعه باشید.

این صفحه متعلق به مرکز کراتینه و سلامت موی زهره جمالی در شهر شیراز می باشد. در این صفحه میتوانید لیست کامل خدمات مرکز کراتینه و سلامت موی زهره جمالی را مشاهده نمایید. "کلینیک زیبایی" بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه پزشکی و زیبایی را به شما معرفی نموده است. برای ارتباط با مرکز کراتینه و سلامت موی زهره جمالی کافیست با شماره 09171169562 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ایشان در شیراز، چمران، بلوار نیایش مراجعه نمایید. همچنین شما میتوانید با استفاده از دکمه مشاوره آنلاین هرگونه سوال یا درخواست خود را برای مرکز کراتینه و سلامت موی زهره جمالی ارسال نمایید.
تعداد بازدید: 380
ادامه توضیحات

خدمات

  • کراتین مو
  • خدمات صافی و احیا مو

نظر کاربران

صبح عصر
شنبه 10 تا 12 12 تا 19
یکشنبه 10 تا 12 12 تا 19
دوشنبه 10 تا 12 12 تا 19
سه‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
جهار‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
پنج‌شنبه 10 تا 12 12 تا 19
جمعه - تا - - تا -

آدرس

map
شیراز، چمران، بلوار نیایش
مسیریابی